Hotel Atrium

We hebben een aantal aanbieders voor Atrium voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Atrium in het Nederlands

2007

Het hotel ligt vlak naast de kerk en heeft geluidsoverlast door vliegtuigen richting Frankfurt luchthaven. Kamers voor gezinnen (best western stopover) bestaan uit een suite met 2persoonsbed en sofa (te smal) voor 2 kinderen. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Atrium in Rüsselsheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Atrium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.