Hotel ACHAT Comfort Rüsselsheim

Review geschreven door Mellanie

Nooit meer!

Mellanie,
28-9-2016

Ik en mijn partner hebben hier een nacht geslapen terwijl wij op doorreis waren. We kwamen rond 00:30 uur aan en werden onvriendelijk ontvangen. Het inchecken duurde erg lang en degene die achter de receptie stond keek alsof hij er geen zin in had..

Eenmaal op de kamer aangekomen, bleek het een 1 persoonskamer te zijn. Omdat wij erg moe waren, hebben wij besloten om maar te gaan slapen en het in de ochtend te melden. Dit ook omdat de medewerker achter de receptie erg onvriendelijk deed. De volgende ochtend waren er 2 andere medewerkers bij de receptie aan het werk. Die zeiden dat wij na aankomst bij de kamer het maar direct hadden moeten melden. Dit vonden wij erg klantonvriendelijk. Daarom nooit meer!!

Gereisd met partner in september 2016