Hotel ACHAT Comfort Rüsselsheim

Airport hotelWeer vandaag12°2°
Hotel ACHAT Comfort Rüsselsheim
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor ACHAT Comfort Rüsselsheim voor je op een rij gezet:

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKrant, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats