Hotel ACHAT Comfort Rüsselsheim

HotelWeer vandaag30°15°
Hotel ACHAT Comfort Rüsselsheim
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor ACHAT Comfort Rüsselsheim voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel ACHAT Comfort Rüsselsheim in het Nederlands

Nooit meer!

Mellanie
28-9-2016

Ik en mijn partner hebben hier een nacht geslapen terwijl wij op doorreis waren. We kwamen rond 00:30 uur aan en werden onvriendelijk ontvangen. Het inchecken duurde erg lang en degene die achter de receptie stond keek alsof hij er geen zin in had..

Eenmaal op de kamer aangekomen, bleek het een 1 persoonskamer te zijn. Omdat wij erg moe waren, hebben wij besloten om maar te gaan slapen en het in de ochtend te melden. Dit ook omdat de medewerker achter de receptie erg onvriendelijk deed. De volgende ochtend waren er 2 andere medewerkers bij de receptie aan het werk. Die zeiden dat wij na aankomst bij de kamer het maar direct hadden moeten melden. Dit vonden wij erg klantonvriendelijk. Daarom nooit meer!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ACHAT Comfort Rüsselsheim in Rüsselsheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ACHAT Comfort Rüsselsheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel ACHAT Comfort Rüsselsheim scoort een 5.91 uit 10 op basis van 2 reviews.