Hotel Zum Grünen Kranz

21 reviews over Hotel Zum Grünen Kranz in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

Fam. Smits
18-7-2019

Goede en vriendelijke bediening. Kamer klein maar voor 10 euro grotere te boeken. Bedden prima. Eten zeer goed.

Nooit meer !

kaliste
29-10-2018

Er is geen bar aanwezig of een gezellige ruimte beneden waar je iets kunt drinken ! Je bent dus aangewezen op je kamer die erg klein is en voorzien van 1 stoel en een tv die zo hoog bevestigd is dat je alleen op bed (liggend) kunt kijken. Onze kamer had ook geen enkel uitzicht dus let op met boeken ! Heel jammer maar hierdoor eerder naar huis gegaan alhoewel het eten prima was !

Gereisd Met partner in oktober 2018

Aan te bevelen

IRENE VERMEULEN
3-8-2018

Het is een leuk gezellig familie hotel aan de rand van het dorp dichtbij alle voorzieningen . Eten was goed . Prijs kwaliteit prima . Je kan je auto gratis parkeren op een groot grasveld 3 minuten lopen van het hotel. De mensen zijn er erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in juli 2018

Nooit meer zur gruner Kranz!!!! Bagger hotel

Ernst
27-7-2018

Geboekt voor 2 nachten. Het stadje is leuk en ziet er in deze periode gezellig uit. Het hotel daarin tegen was echt heel erg slecht. Onvriendelijk personeel, kon geen glimlach vanaf en iets dergelijks van veel plezier, goedemorgen of bedankt voor jullie verblijf bij vertrek hadden ze nog nooit van gehoord. Het was een arrangement dus hadden wij ook avondeten erbij. Het was 35 graden maar buiten zitten was geen sprake van, dat was voor gasten buiten het hotel die van de kaart wilden eten. Geen airco binnen dus zweten als een otter. Kamers waren opzich prima maar wel gedateerd. Dekbed overtrekken waren echt te smerig voor woorden. Witte vlekken op de kussen slopen en op het matras allerlei andere vlekken die ik niet wil weten wat het zou kunnn zijn. Er was echt niemand in het hotel die maar 1 woord tegen je zei. Ik zou nog wel even kunnen doorgaan maar langer mag niet helaas. Al met al echt heel slecht en nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

geweldig personeel,leuk hotel op een goede plek!

Yvonne
5-5-2018

de grootte van de kamers verschilt erg,je kunt altijd om een grotere vragen! mooi oud gebouw,prima personeel,goed ontbijt en diner!

Gereisd Met partner in april 2018

Top plek

J Grosheide
31-3-2018

prima hotel met zeer vriendelijk personeel, lees een aantal punten over de koffie en de wijnproeferij, maar als je het vraagt regelen ze het meteen. Voor dat geld top, kamers iets gedateerd, bedden goed en een prima 4 gangen menu. Nog even een pluim voor onze ober pascal, topper, deed ook een prima wijnproeferij.

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Gezellig en sfeervol hotel

Lammertink
24-8-2017

Het hotel ligt aan een smal maar gemoedelijk straatje. Parkeren bij het hotel is niet mogelijk, echter staat dit op de website aangegeven. De gemeente Rüdesheim kan de prijzen iets verlagen, echter mag het de pret niet drukken. Het is een klein stukje lopen door het gezellige centrum naar de Rijn. De kamers zijn verzorgd en goed. Alles wat nodig is op vakantie is aanwezig. Wij komen zeker terug in Rüdesheim.

Nooit meer Rudesheim

G.Zwolle
20-3-2017

Dit hotel ligt aan een zeer smal straatje boven in het dorp. Er is geen enkele parkeergelegenheid bij het hotel. Zelfs het uitladen van je koffers moet snel gebeuren, want je moet direct weer weg zijn met je auto. Parkeren In Rudesheim moet je op de door de gemeente beheerde parkeerplekken en dat kost je tussen de € 10,00 en € 15,00 per dag! Dit is afhankelijk van welk parkeerterrein je kiest. Wil je die kosten niet maken dan moet je je auto op honderden meter afstand van het hotel in een woonwijk zetten. In maart vind je dan uiteindelijk wel ergens een plekje, maar dat kun je in het hoogseizoen wel vergeten. Kassa dus voor de gemeente. Het hotelmanagment vindt dit desgevraagd allemaal maar gewoon en biedt geen enkele compensatie in de vorm van een (gratis) parkeerkaart. De eigenaar had maar één antwoord: Ja, dit is nu eenmaal Rüdesheim hè? Hij vergeleek het zelfs met Amsterdam. Het hotel biedt gratis wifi aan op de site, maar daar wordt helemaal niets meer over gezegd als je in het hotel bent. Er wordt aangegeven dat er een wijnproeverij van het hotel zou zijn, niets over gehoord en/of aangeboden gekregen. Kortingenkaart voor gasten? niet gezien. Het dorp zelf is een en al klimmen en klauteren door de smalle straatjes. Fietsen is onmogelijk in dit dorp of er omheen. Alleen langs de Rijn kun je fietsen. Veel zaken zijn in deze periode niet open, of waren permanent gesloten. Dit was eens, maar nooit meer Rudesheim am Rhein.

Gereisd Met partner in maart 2017

Fantastisch hotel

Marina
18-3-2017

Heel vriendelijk ,lekker eten ,hondjes welkom Geen gezeik zoals in t eiscafe in de drosselgasse over een pupje Kortom een dikke tien

Gereisd Met partner in maart 2017

Mooi dorpje maar het hotel was minder

Scooter
13-9-2016

Het dorpje is zeer gezellig , het hotel niet. Kleine kamer, slechte bedden en hoofdkussen, verouderde badkamer. Ontbijt was zeer beperkt.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Grünen Kranz in Rüdesheim am Rhein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Grünen Kranz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.