Hotel Rose & Rüdesheimer

Kleine hotels
8,5

2 reviews over Hotel Rose & Rüdesheimer in het Nederlands

Super vakantie met supervrienden in een super hote

Liliane
28-9-2016

Mooie grote kamer en een uitstekend ontbijt

Leuk hotel even buiten het centrum

H.Spitz
5-8-2013

Dit hotel is gedateerd, schoon, goede bedden een goed ontbijt en vriendelijke bediening. Het hotel ligt aan een licht hellende weg even buiten het centrum. Parkeren in de straat is gratis. Geen avond eten, maar genoeg restaurants in de omgeving. Kamers zijn ouderwets ingedeeld maar origineel voor de jaren dertig. Een aanrader voor mensen die Rüdesheim willen bezoeken en buiten het rumoerige centrum willen overnachten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rose & Rüdesheimer in Rüdesheim am Rhein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rose & Rüdesheimer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.