Hotel Parkhotel Rüdesheim Superior

4.5Matig

Duitsland, Hessen, Rüdesheim am Rhein

4.5Matig

• Kinderopvang

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Rüdesheim Superior voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Parkhotel Rüdesheim Superior

• 7glenn16-11-2015

ga terug in dec

alle kritiek is echt overdreven het hotel is ok het ligt inderdaad aan de spoorlijn maar dat zijn alle hotels daar super ontbijt nette kamer niks op aan te merken ideale ligging

Gereisd met partner in november 2015

• 7anjo21-08-2012

Midden in centrum Rüdesheim

Dit hotel heet inmiddels Superior Parkhotel Rüdesheim am Rhein. Hotel ligt precies tussen de Marktplatz en de Drosselgasse. Kamers met uitzicht op de Rijn. Kamers netjes, badkamer ouderwets maar schoon. Trein komt idd langs maar met ramen dicht heb je daar geen last van. Helaas was het bij ons 40 graden maar daar kan het hotel niets aan doen. Vriendelijke receptie. Onbtijt is goed. Restaurant hebben wij niet gedaan (veel keus in stadje) maar zag er goed uit voor een redelijke prijs. Voor 5 euro per dag parken zij je auto, je moet idd je autosleutels achterlaten voor het eventuele verplaatsen, maar dat gaat prima. 3e weekend augustus wijnweekend! Mooie omgeving voor een paar dagen.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 1Ctrlplus24-07-2010

RAMPZALIG

De naam hotel niet waardig. Rust moet je er niet zoeken. 's Nachts passeert er iedere 10 minuten een lange goederentrein waarvan het geluid zelfs oordopjes overtreft! Misleidende foto's op de website. Badkamer amper 1,5 x 2 meter, sommige 2persoonsbedden minuscuul. Wij hadden 2 kamers, ons bed was oké. Onze jongste van 13 heeft op de grond geslapen omdat het bed amper groot genoeg was voor de 17jarige. Een gezellige dag in Rudesheim wordt alzo omgetoverd tot een nachtmerrie! Hotelparking is ook een schort groot, je moet je sleutels afgeven en een vreemde gaat dan even alle auto's achteruit van het parkingkje rijden om de eerste auto er af te laten, enz.... Nooit meer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 3Els Hoogendoorn20-08-2009

nooit meer

Parkhotel Deutscher Hof; een verouderd hotel dat geen 3 sterren waard is. We hadden wel de indruk dat ze met verbeteringen bezig waren maar wij hadden een kamer die oud en versleten was. De bedden waren slecht, een zeer verouderde badkamer, oude en versleten meubels en geen airco. Het was buiten ca. 27 graden en wij konden niet de ramen en deur openzetten vanwege de herrie van het ondergelegen restaurant en zeker vanwege de gigantische herrie van de goederenwagons die dag en nacht voor je raam voorbij denderdenl. Het is dus een ontzettende warme nacht geworden waar weinig geslapen werd en wij blij waren dat wij om 7.00 uur konden gaan ontbijten en vertrekken.Gelukkig maar 1 nacht geboekt. Tevens moeten wij vermelden dat Rudesheim echt vergane glorie is. De minimum leeftijd is 65 jaar en ouder maar ook het plaatsje stelt niets voor. Sommige restaurants gingen dicht om 18.00 uur en er waren zelfs hotels (op de boulevard) die leegstonden en rijp waren voor de sloop.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

0 tips over Hotel Parkhotel Rüdesheim Superior

0 vragen over Hotel Parkhotel Rüdesheim Superior

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

• AdresRheinstrasse 21 - 23 65385(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website