Hotel Krone Assmannshausen

Hotel Krone Assmannshausen
5,3

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Krone Assmannshausen voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Krone Assmannshausen in het Nederlands

Een 5-sterrenhotel, maar deze zijn volgens ons reeds zeer lang geleden toegekend. Alles is oud, je verblijft in een museum. In alle kamers en publieke ruimten ligt tapis-plein, waarschijnlijk 30 jaar geleden zeer mooi, maar nu dringend aan vervanging toe.

Het personeel was vriendelijk en het eten zeer goed. Wel duur en een beperkte kaart.

Ruime kamers met antiek meubilair. TV was stuk, geen radio. Bad nemen kon niet, want water liep te snel weg wegens defecte afsluitdop.

Op de kamers zaten ook spinnen, maar werden wel op vraag verwijderd. Toch niet leuk voor mensen die bang zijn van spinnen.

De drank in de bar was verschrikkelijk duur: whisky 12 euro, koffie met cognac 19 euro.

Gelukkig lagen we aan de voorzijde van het hotel en hadden we dus geen last van de passerende treinen, want het spoor loopt op enkele meters achter het hotel. Hiervoor betaalden we dan ook een meerprijs.

Kortom: hotel is zijn prijs niet waard !

Oud maar omatische stek

Klaas den Braven
30-9-2010

Een zeer oud hotel met vele autenthieke details. Goed ontbijt en schitterende ligging. Alleen hebben de kamers aan de achterzijde van het hotel wel last van de trein. Maar 's-nachts rijden die niet overdreven veel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Krone Assmannshausen in Rüdesheim am Rhein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Krone Assmannshausen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.