Hotel Jagdschloss Niederwald

8.2Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Jagdschloss Niederwald voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Jagdschloss Niederwald

• 8Hannie17-09-2019

Goed hotel in een mooie omgeving.

Prima hotel op een geweldige locatie boven op een heuvel boven Rüdesheim, wel een eind van het centrum en de Rijn. Grote rustige kamer aan de achterkant met een uitzicht over de heuvels. Vriendelijke ontvangst. Ontbijt goed, maar wij waren wat aan de late kant en er werd al volop schoongemaakt. Diner prima met ook nu weer een vriendelijke bediening. Parkeren kun je buiten op de parkeerplaats van het hotel (gratis).

• 9mark22-03-2010

Prachtige ligging in rustieke omgeving

Dit hotel bezocht ivm een familieaangelegenheid. Het ligt prachtig op een heuvel boven Rüdesheim aan de Rijn. Een rustieke omgeving, waar je echt tot rust kunt komen; helaas was er ook een bedrijfspresentatie gaande, dus het was er behoorlijk druk. Het hotel heeft een zwembad, een sauna, een zonnebank en een kleine gymzaal. Het restaurant mag er ook zijn, de kwaliteit van het eten is goed, de bediening daarentegen ietwat chaotisch. Wij hadden kamer 17 in het oude hoofdgebouw, goed opgeknapt, alleen de horren waren kapot: in de winter geen ramp, maar 's zomers natuurlijk niet fijn. De badkamer was enorm groot, vergeleken met het slaapdeel. En er was gelukkig geen douchegordijn. Voor kinderen is er 's winters buiten weinig te doen, de kabelbaan wordt pas in april weer in bedrijf genomen. De hertenkamp is er natuurlijk wel en wandelen kun je in de omgeving als de beste. Ga in elk geval naar het Niederwald-monument en vergeet ook Assmannshausen en Rudesheim niet te bezoeken!

• 9Hans Poorthuis26-05-2009

genieten

We hadden het Kerstarrangement geboekt voor 4 dagen, vanaf de eerste binnenkomst tot en met het vertrek voelden we ons welkom door de zeer persoonlijke ontvangst en bediening. Je hoefde in het restaurant je naam niet te noemen want ze wisten al wie je was en werd zeer soepel naar je gereserveerde tafel begeleid. Het uitzicht vanaf het restaurant op de Rijn is schitterend. Eten was perfect en de aanbevolen wijnen allemaal top. Kost een paar centen zo'n arrangement maar dan heb je ook wat. Kamers waren wat verouderd, maar dat is inherent aan de keuze van een paar honderd jaar oud Jagdschloss. Het Schlosshotel is mooi gelegen even buiten Rüdesheim op een heuvel in de buurt van het Niederrheindenkmal en midden in een bos met fraaie wandelroutes.

0 tips over Hotel Jagdschloss Niederwald

0 vragen over Hotel Jagdschloss Niederwald