Hotel Central

6 reviews over Hotel Central in het Nederlands

Nooit meer

Karel
12-5-2018

Accommodatie en kamers prima in orde, ontbijt rijkelijk en verzorgd.

Avondeten ronduit slecht, 2 x op 3 dagen tijd rode (Mauve) kolen moeten eten in combinatie met knoedels en overgaar soepvlees. Sorry bwakes. Met een schnitzel en een portie frieten hadden we al tevreden geweest! Ga buitenhuis eten restaurantjes en cafeetjes in overvloed

Een hotel om terug te komen.

Anim
5-10-2017

We hadden na telefonisch overleg met het hotel een driedaags arrangement rechtstreeks geboekt. Het bleek een goed advies! Erg leuk voor zo'n familiegroepje dat er al activiteiten bij in zitten. Het hotel is sfeervol, de kamers zijn uitstekend en lijken onlangs gerenoveerd. Heerlijk bed. Vriendelijk en attent personeel. Het hotel ligt niet aan de Rijn, maar wij vonden het een heel groot pluspunt dat we geen last hadden van het drukke (voortdurende trein!-) verkeer vlak langs de Rijn. Het hotel is een uitstekend uitvalsbasis voor de mooie omgeving en het levendige plaatsje.

We hadden o.a. een verwendiner en dat deed de naam eer aan. Verder zat in het programma een wijnproeverij met vespermaaltijd: met humor werden de wijnsoorten ons toegelicht en ingeschonken en de tafel werd volgeladen met allerlei lekkers om er bij op te peuzelen.

Een prima ontbijt met als verbazing de ontzettend kleine bakjes yoghurt e.d. Minpunt was dat in één kamer een paal het zicht vanuit bed op de tv versperde.

fantastisch

willy
18-9-2016

mooi in het centrum en dicht bij de rijn

HotelSpecials.nl

We waren er te vroeg aangekomen maar zijn toch goed ontvangen en kregen direct één van de ruimste kamers (nr 6) met bad. Die heeft zicht op de kerk en was boven de ingang van 't hotel. De privéparking vindt u achteraan het hotel in de Hahnengasse. Je mag er ondergronds parkeren.

Het ontbijtbuffet was goed en de koffie werd vlug bediend. Het hotel oogt typisch Duits met veel houtaccenten. We dienden de trap te nemen. Onderhoud was er goed maar ze vergaten de douchezeep aan te vullen.

Pluspunten: zachte verenmatras en zalig kussen, frigo, moderne vensters, 2 zachte zeteltjes, brandkoffer, haardroger,..

Minpuntjes: geen aparte WC, tapijten vloer, slechts 3 kapstokken in kast, geen koffiezet, het duurt heel lang voor er warm water uit de douche komt,

2007

Wij zijn hier eens gaan eten tijdens ons verblijf in Rüdesheim en hebben het hotel gekeurd. Heeft een enorm knappe en romantische historische gevel, 's avonds prachtig verlicht. Dat alleen nodigt al uit om er te verblijven. Binnen is alles zeer knap vernieuwd, in rustieke typische en warme stijl met veel aandacht voor details. Ons inziens dan ook een topper in de ***-categorie voor een faire prijs en dus een absolute aanrader voor kieskeurige mensen. Héél wat anders dan Hotel Lindenwirt waar wij verbleven en van dezelfde categorie is. Enig minpuntje is de drukke straat waarin het ligt.

Leuk hotel met vriendelijke eigenaren en personeel

W.J. Sijstermans
24-4-2007

Leuk hotel met vriendelijke eigenaren en personeel. Centrale ligging in rustige omgeving.

Alles netjes en goed verzorgd.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Central in Rüdesheim am Rhein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.