Camping Am Rhein

Camping Am Rhein
8,6

21 reviews over Camping Am Rhein in het Nederlands

Fantastisch meer kan ik er niet van maken.

Anne van tilborg,
26-9-2018

Fantastisch wat een leuke ontvangst even van te voren gebeld of er nog plaats was.

Hadden een andere camping op zicht dat viel zo tegen rechtsomkeer gemaakt.

We kwamen van de hel in de hemel onvoorstelbaar mooie plaats prachtig sanitair zeer schoon wat een geweldig team we komen echt een keertje terug prachtige omgeving wat wil een mens nu nog meer.

Gereisd met partner in september 2018

De eerste keer, maar zaker niet de laatste keer.

Wim Hermans,
20-9-2018

Als ik deze camping zou moeten beschrijven kan ik heel kort zijn. Een schitterende camping gelegen op loopstand van het gezellige pittoreske plaatsje Rüdesheim am Rhein. Kortom, we waren hiervoor de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer.

Alleen heb ik wel een opmerking welke niets te maken hebben met de faciliteiten van de camping, maar meer iets verteld over de campinggasten.

(Ik heb me stevig lopen ergeren aan de campingbezoekers die er een zwijnenstal van maken op de toiletten en afwasgelegenheden, deze vinden het de gewoonste zaak van de wereld om hun viezigheid door andere bezoekers te laten opruimen.)

Gereisd met partner in september 2018

Leuk om een keer te zijn

Rudy,
26-8-2018

Een mooi gelegen camping met toegang tot de Rijn. Bijzonder fraai sanitair. Zeer ruim opgezet en voldoende capaciteit (met uitzondering van de afwasgelegenheid). Op het stuk waar wij stonden (nabij het voorste sanitair gebouw) waren de plaatsen niet gemarkeerd. Hierdoor was het afwachten wie je 's avonds half op "jouw" plaatsje tegen zou komen. Om de één of andere reden moest alles dwars staan zodat je of bij je buren naar binnen kijkt of dat je tegen de achterkant aan kijkt.

Rüdesheim is een leuke plaats om naartoe te gaan, wandelend over een soort boulevard langs de Rijn. Meer dan voldoende restaurants. Daarnaast veel supermarkten op loopafstand.

Geen last van trein, auto's of schepen

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooi als doorreiscamping als je kinderen hebt.

Debbie,
3-8-2018

Mooie camping. Niet erg geschikt voor kinderen. Dicht bij zwembad. Mooi sanitairgebouw.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar!

Valentina,
20-8-2017

Grote camping, 180 plaatsen. Ook schaduwplaatsen. Groot zwembad en speeltuin. Prachtig modern sanitair, met op de achtergrond instrumentale muziek. 2 gebouwen, bij de ingang en in het midden ( laatste wordt rond half 10 schoongemaakt, dan moet je wel naar voren, rekening mee houden!) Douche ruim genoeg ( met 'zwembadbankje') Dichtbij het gezellige dorp ( veel restaurants, winkeltjes, kabelbaan) 300 meter vanaf DM, Rewe, Takko, KiK, Aldi en Lidl.

Scheepvaart en trein hoor je nauwelijks. Kom je uit het zuiden, dan ga je met een veerdienst over, ongeveer 10 minuten, auto+ caravan en 2 personen 15;

Vriendelijke ontvangst, aardig personeel. Kiosk en Café en tuin aanwezig. Vlak bij de Hindenburgbrücke ( monument uit de oorlog)

Neem een lange kabel mee, 20 meter is het minimum. Op comfortplaats water, afvoer en veel ruimte.

Een camping om terug te komen!

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtig onderhouden camping

prachtige camping
25-7-2016

Prachtig en schoon sanitair, heel mooi onderhouden allemaal. Vriendelijke eigenaar, hadden plaats (achter hek) aan het water. Rudesheim en omgeving is echt een paar dagen waard om er te blijven.

Gereisd met partner in juli 2016

`Mooie camperplaatsen met voldoende ruimte. De prijs is niet gering. Wel goede voorzieningen en een prima liggen om de stad te bezoeken. Zou hier geen 2 weken gaan staan.

Dit nooit meer

Anita
8-7-2016

Waardeloos, je staat hutje aan mutje en kijkt tegen de achterkant van je buurmans caravan, zoveel mogelijk caravans en campers kwijt willen en dat voor 31 euro per dag,schandalig, in de rij voor de afwas (4 afwasplekjes). Omgeving is mooi maar deze camping komen we niet meer.

Gereisd met partner in juli 2016

Wij vonden het een geweldige camping.

Hans Wielakker
20-9-2015

Een zeer goed verblijf. Super sanitaire voorzieningen en een ruime plaats voor de caravan en auto. Klein winkeltje maar een prima restaurantje.

Gereisd met partner in september 2015

Zeker aan te bevelen, mooie camping!

Leo Paalvast
17-7-2015

Hele mooie locatie, aan de Rijn en toch geen last van treinen (aan weerskanten van het water). De locatie is aan de Rijn aan een direct parallel water naast de vaarroute. Rijnaken alleen te zien als je locatie aan dat water hebt, maar dat is de vraag of dat lukt. In juni al best vol. Geen internet /wifi. Veel plaatsen dus weinig of geen uitzicht op de Rein. Her en der bomen met schaduw. Op 7 min. loopafstand het dorpje met heel gezellige boulevard en terrassen! Een zeer aanbevelenswaardige camping. Het sanitair ziet er mooi en superschoon uit. Hier komen we vast nog eens terug.

Sehr schöne Lage am Rhein, kein Lärm von Züge (auf beiden Seiten des Wassers). 7 min. zu Fuß nach Dorf mit sehr angenehmen Boulevard und Terrassen! Eine sehr empfehlenswerte Camping! Die sanitären Anlagen sieht nett und super sauber. Hier kommen wir sicher zurück.

Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Rhein in Rüdesheim am Rhein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Rhein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.