Hotel Altdeutsche Weinstube

Kleine hotelsWeer vandaag16°
Hotel Altdeutsche Weinstube
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Altdeutsche Weinstube voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
De Jong Intra
D-reizen
D-reizen

1 review over Hotel Altdeutsche Weinstube in het Nederlands

Zeer gastvrij familiehotel

janenjacky
2-1-2014

Op de valreep dit hotel geboekt om met de familie oud-en-nieuw te vieren. Bij telefonisch contact zeer behulpzaam en meedenkend. Bij aankomst idem ! Eigenlijk was het hotel vwb diner gesloten op oudejaarsavond en nieuwjaarsdag (muv ontbijt). We konden op nieuwjaarsdag tóch bij hen eten. Op oudejaarsavond kregen we een fles Rudesheimer-Sekt op de hotelkamer gebracht. Zeer attent ! Het hotel heeft een nieuwbouwdeel hetgeen zeer sfeervol en moderner van inrichting is. Het oudere deel is niet minder van kwaliteit ! Wij hadden het appartement met keuken en badkamer en hebben daar een leuk verblijf gehad. Alles zeer schoon en comfortabel ingericht. Echt een familiehotel waar men haar gasten kent. Ontbijtbuffet prima in orde. Menukaart voor ieder wat wils; kwaliteit prima ! Kortom; voor een verblijf in Rudesheim en omgeving een prima hotel met 2 liften en dus ook ook mindervaliden heel geschikt.

Gereisd Anders in december 2013

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Altdeutsche Weinstube in Rüdesheim am Rhein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Altdeutsche Weinstube zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.