Hotel Altdeutsche Weinstube

Kleine hotelsWeer vandaag22°
Hotel Altdeutsche Weinstube
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Altdeutsche Weinstube voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Altdeutsche Weinstube in het Nederlands

Top!!!

Pauline
1-6-2018

Centraal gelegen, warm onthaal en vriendelijke bediening, mooie en nette kamers. Lekkere keuken en heel uitgebreid ontbijt! Leuke sfeer!!!

Gereisd Met partner in mei 2018

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Tolletjes
10-9-2016

Uitstekende service; alleen jammer van de ligging. Ligt precies aan drukke straat en dan kun je geen raam open zetten; zonder de herrie van de straat. Er zijn maar weinig parkeerplaatsen en je betaalt er € 6,00 per dag voor. Tip: Zet je auto aan het einde van de middag op de parkeerplaats naast het postkantoor en gooi er € 4,00 in. Als je om 4uur 's middags hem neerzet; kun je er tot de andere ochtend 9.30 staan.

Gereisd Met partner in augustus 2016

goed verzorgd

Agnes
24-8-2016

Gezellig hotel met keurige kamers zeer vri er ndelijk personeel en de keuken is geweldig. Een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Dit hotel is een topper.

willy
17-8-2014

Hebben reeds vele hotels gehad maar deze is een topper!! Gelegen in het centrum en op loopafstand kan je veel bezoeken. Het personeel is zeer bekwaam en vriendelijk.Goede ontvangst. Het ontbijt is subliem!!teveel om op te noemen!!echt heerlijk! Het avondeten is dik in orde. De prijs is dit hotel meer dan waard. De kamers zijn in orde en bieden veel ruimte.Het in onberispelijk!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Perfect hotel

Helma
25-6-2014

Perfect hotel en prima keuken. In het centrum dus erg gezellig maar dat geeft als nadeel dat het raam van de kamer echt dicht moet! Hoogstandjes vanuit de keuken tijdens het diner en keurig personeel. Eenvoudige kamer maar alles keurig schoon.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer gastvrij familiehotel

janenjacky
2-1-2014

Op de valreep dit hotel geboekt om met de familie oud-en-nieuw te vieren. Bij telefonisch contact zeer behulpzaam en meedenkend. Bij aankomst idem ! Eigenlijk was het hotel vwb diner gesloten op oudejaarsavond en nieuwjaarsdag (muv ontbijt). We konden op nieuwjaarsdag tóch bij hen eten. Op oudejaarsavond kregen we een fles Rudesheimer-Sekt op de hotelkamer gebracht. Zeer attent ! Het hotel heeft een nieuwbouwdeel hetgeen zeer sfeervol en moderner van inrichting is. Het oudere deel is niet minder van kwaliteit ! Wij hadden het appartement met keuken en badkamer en hebben daar een leuk verblijf gehad. Alles zeer schoon en comfortabel ingericht. Echt een familiehotel waar men haar gasten kent. Ontbijtbuffet prima in orde. Menukaart voor ieder wat wils; kwaliteit prima ! Kortom; voor een verblijf in Rudesheim en omgeving een prima hotel met 2 liften en dus ook ook mindervaliden heel geschikt.

Gereisd Anders in december 2013

prima hotel voor een goede prijs

M. Pennings
2-5-2013

Net hotel, de kamers zijn gerenoveerd en alles was fris en opvallend schoon. Er is ook een heel nieuw aangebouwd gedeelte met moderne kamers. wij zaten in het gerenoveerde gedeelte en vroegen een ruimere kamer die we ook (tegen een heel redelijke bijbetaling) kregen. Medewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam, ontbijt was prima, gevarieerd en goed van kwaliteit. Halfpension was goed maar wel overwegend wat eenvoudigere gerechten, wel echt een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding (geboekt via aanbieding van touroperator). Van de treinen hebben wij eigenlijk weinig last gehad. Het parkeren vonden wij geen probleem, er zijn voldoende (gratis) mogelijkheden in de directe omgeving of bij het hotel zelf (tegen betaling). Het hotel ligt aan de rand van het drukke centrum van Rudesheim, op zo'n 5 minuten wandelen van de Drosselgasse en de kade met de Rijnschepen.

Gereisd Met partner in april 2013

Overtrokken waardering

J.L.
13-1-2013

De op de site zichtbare waardering vind ik sterk overtrokken. Het is zeker een net hotel. De kamer was eenvoudig, maar schoon en goed. Voor automobilisten ligt het hotel wat ongelukkig. Wij moesten parkeren op een donkere onbewaakte parkeerplaats op 5 minuten lopen. De bediening is professioneel vriendelijk. Onze reservering was niet goed geregistreerd. Dat werd keurig opgelost, maar (wellicht daardoor) waren de kamer en de badkamer ijskoud. Het restaurant is gezellig. Opmerkelijk is dat de aankleding Frans gericht is, de kaart heeft Franse gerechten, de dranken/wijnen zijn Frans en bij de vraag naar een wijn uit de regio (voortreffelijke wijnen) vingen wij bot. Het is was goed, maar niet meer dan dat. Naar Duitse maatstaven was de prijs/kwaliteitsverhouding niet gunstig; zeg maar duur voor wat je krijgt. Wij vertrokken 'niet ontevreden' maar zullen niet meer voor het hotel omrijden. Van de spoorlijn hebben wij (zie mening anderen) geen last gehad. Het ontbijt is 'gewoontjes'.

Gereisd Met partner in januari 2013

Prima kamer, super bediening, heerlijk eten

Arie-Jan & Renate van Nieuwkoop
17-7-2012

Onze verrassing was groot toen wij een superruime kamer met keuken, zithoek, zeer ruime badkamer en eigen terras kregen nadat wij aangaven dat onze huwelijksreis naar Rüdesheim ging. Alle mensen die in het hotel werkzaam waren, waren supervriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was prima en het avondeten overheerlijk. Het was prima vertoeven op het inpandige terras, dat naar gelang de weersomstandigheden open of overdekt was. Het hotel is op loopafstand van de Rein en het centrum. Parkeren kan tegen betaling naast het hotel of op 5 minuten lopen gratis.Vrienden van ons welke een weekend langskwamen hadden een standaard-kamer, en ook deze was prima in orde. Wanneer je 's nachts een raam openheb, kan je last hebben van de trein (spoor loopt langs de Rein, dus iedereen in deze omgeving heeft hier last van); in het mandje in de badkamer lagen gratis oordopjes. Met de ramen dicht heb je weinig tot geen last van omgevingsgeluid. Wij kunnen dit hotel zeker aanbevelen!

Gereisd Met partner in juli 2012
2008

gemoedelijk hotelletje

sjaak lammers
11-8-2008

knus hotelletje met een zeer vriendelijke gastheer/vrouw, kamers netjes en schoon, minpuntje geen balkon, echter wel een binnenplaatsje met zitjes waar je als het lekker weer is buiten kan ontbijten. 3min.lopen naar de wandelpromenade langs de rijn zijn er 2x geweest en gaan er zeker nog eens terug

Gereisd Met vrienden in mei 2008

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Altdeutsche Weinstube in Rüdesheim am Rhein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Altdeutsche Weinstube zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.