Rüdesheim am Rhein

We hebben een aantal aanbieders voor Rüdesheim am Rhein voor je op een rij gezet:

vakanties Rüdesheim am Rhein

Reviews over Rüdesheim am Rhein

Fantastisch meer kan ik er niet van maken.

Anne van tilborg,
    26-9-2018

Fantastisch wat een leuke ontvangst even van te voren gebeld of er nog plaats was.

Hadden een andere camping op zicht dat viel zo tegen rechtsomkeer gemaakt.

We kwamen van de hel in de hemel onvoorstelbaar mooie plaats prachtig sanitair zeer schoon wat een geweldig team we komen echt een keertje terug prachtige omgeving wat wil een mens nu nog meer.

Gereisd met partner in september 2018

De eerste keer, maar zaker niet de laatste keer.

Wim Hermans,
    20-9-2018

Als ik deze camping zou moeten beschrijven kan ik heel kort zijn. Een schitterende camping gelegen op loopstand van het gezellige pittoreske plaatsje Rüdesheim am Rhein. Kortom, we waren hiervoor de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer.

Alleen heb ik wel een opmerking welke niets te maken hebben met de faciliteiten van de camping, maar meer iets verteld over de campinggasten.

(Ik heb me stevig lopen ergeren aan de campingbezoekers die er een zwijnenstal van maken op de toiletten en afwasgelegenheden, deze vinden het de gewoonste zaak van de wereld om hun viezigheid door andere bezoekers te laten opruimen.)

Gereisd met partner in september 2018

Leuk om een keer te zijn

Rudy,
    26-8-2018

Een mooi gelegen camping met toegang tot de Rijn. Bijzonder fraai sanitair. Zeer ruim opgezet en voldoende capaciteit (met uitzondering van de afwasgelegenheid). Op het stuk waar wij stonden (nabij het voorste sanitair gebouw) waren de plaatsen niet gemarkeerd. Hierdoor was het afwachten wie je 's avonds half op "jouw" plaatsje tegen zou komen. Om de één of andere reden moest alles dwars staan zodat je of bij je buren naar binnen kijkt of dat je tegen de achterkant aan kijkt.

Rüdesheim is een leuke plaats om naartoe te gaan, wandelend over een soort boulevard langs de Rijn. Meer dan voldoende restaurants. Daarnaast veel supermarkten op loopafstand.

Geen last van trein, auto's of schepen

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooi als doorreiscamping als je kinderen hebt.

Debbie,
    3-8-2018

Mooie camping. Niet erg geschikt voor kinderen. Dicht bij zwembad. Mooi sanitairgebouw.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Aan te bevelen

IRENE VERMEULEN,
    3-8-2018

Het is een leuk gezellig familie hotel aan de rand van het dorp dichtbij alle voorzieningen . Eten was goed . Prijs kwaliteit prima . Je kan je auto gratis parkeren op een groot grasveld 3 minuten lopen van het hotel. De mensen zijn er erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juli 2018
Rüdesheim am Rhein scoort een 9,7 uit 10, op basis van 46 reviews