Hotel Zum Weissen Lamm

Hotel Zum Weissen Lamm
8,3

9 tips over Hotel Zum Weissen Lamm

Jan, 13-4-2016
Op ca. 7 km ligt het fraaie plaatsje Hirschhorn. Daar trein gepakt naar Heidelberg Altstadt. Bij Tourist Information kaartje gekocht voor tandradbaan en toegang tot het slot. (€ 7,00 retour). Zéér de moeite waard. De plaatsjes: Erbach (20 km) Michelstadt (25 km) en Miltenberg (50 km) verrasten ons zeer.
Jan, 13-4-2016

In april 2016 geen sprake van traag internet. Werkt feilloos.

Peter, 16-6-2015
Met gratis Wifi een trage en slechte internet verbinding

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Weissen Lamm voor je op een rij gezet:

Wiske, 13-5-2015
Ga in elk geval een dagje naar Heidelberg, eventueel met de trein vanaf Hirschhorn, een oud stadje met kasteel en mooi bos. En bezoek zeker de historische stadjes Erbach en Michelstadt!
W.J. Heinz-Kuiper, 2-5-2015
Bezoek aan de stad Heidelberg met een mooie gebouwen en gezellige terrasjes!
Leo, 20-6-2014
Voor de golfliefhebber; een prachtige en uitdagende golfbaan, GC Heidelberg-Lobenveld EV (www.gchl.de) ligt op 28 km. Met de pont (€2,20, 2 personen en auto)over de Neckar, mooi rit door natuur en pittoreske dorpjes.

Frank De prins, 15-5-2014

Doen!

Bezoek ook het nabijgelegen stadje Michelstadt indien je van vakwerkhuizen houd.

Janssens Rene, 7-5-2014
Wandelen in de bossen aan te raden.
ch_vc, 7-4-2014
Fietsen is er een ware uitdaging want er zijn enkele zeer forse hellingen in de buurt.

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Weissen Lamm voor je op een rij gezet: