Hotel Zum Weissen Lamm

34 reviews over Hotel Zum Weissen Lamm in het Nederlands

Aanrader!

Fam. Jacobs
9-6-2018

Fijn hotel. Onze kamer was op de 2e etage aan de voorzijde. Inpandig balkon met 2 stoelen en een waanzinnig uitzicht over het dal en de bossen. Kamer was ruim met zeer goede bedden. 2 aparte zitstoeltjes met tafeltje en flatscreen tv. Badkamer met toilet en douche. Schoon en ruim. Ontbijt was prima. Avond eten was heerlijk. 3 gangen diner. Vooraf soep en dessert altijd ijsbolletje met slagroom en iets lekkers erbij zoals brownie, pannacotta, kokoskoek etc. Het hoofd menu kan je kiezen uit 2 gerechten 1 met vlees of 1 zonder vlees. Eten was goed. Heidelberg is een leuke stad met een mooi slot. Adelaars show in burg

gut dunnenberg en op de terugweg langs musbach. Mooie stad met vakwerkhuizen.

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Theo Otten
8-10-2017

Schitterende locatie, hoog op de berg, vriendelijk personeel, goed ontbijt en diner en schone kamer met mooi uitzicht

Super!!

Mirella H
10-4-2017

Hotel ligt in een klein dorp bovenop een berg, schitterend uitzicht. Parkeerplaats (gratis) voldoende rondom het hotel. Ontzettend vriendelijk personeel, eenvoudige brandschone kamers. Wel aardig wat trappen lopen. Ontbijt en diner prima in orde. Erg prettig dat ons hondje ook welkom was. Koffie met appeltaart erg lekker. Gratis Wi-fi. Wij verbleven hier 3 nachten. Jammer dat het zo kort was.

Zeer klantvriendelijk

Hans en Joke Dijk
9-3-2017

Heel ontspannen vier dagen gehad in een kraakhelder hotel met zeer klantvriendelijke eigenaar en personeel. Via touroperator geboekt, alles weer tip top in orde en een uitstekende prijs kwxlieit verhouding.🔝👍

Goed Hotel, Maar Hoog Gelegen.

Lüch en Henny Leeffers
5-9-2016

Het hotel is gelegen boven op een berg.in een klein dorpje waar niets is te doen.

Eigenaar een beetje stuurs type.

1 Personeels lid was niet zo aardig.

Een saai hotelletje waar niets te beleven viel.

Arie de Graaf
18-7-2016

Wij wisten niet, dat dit hotel op een zeer hoge berg lag. Dat was dom van ons. Hadden fietsen mee genomen en kwamen uit Oostenrijk. Daar prima gefietst langs de Ziller. Dit hotel ligt zo hoog, dat fietsen onmogelijk is, tenzij je de fietsen iedere dag meeneemt en hoopt een fatsoenlijke fietsroute in de buurt te vinden, want ze rijden meestal gewoon op de weg.

Ontbijt, kamer en avondeten goed, wifi matig tot slecht en veel te ingewikkeld. Geen lift aanwezig en na half negen is al het personeel naar huis.

Je moet jezelf zien te vermaken en inderdaad........de beloofde appeltaart met koffie en dat uurtje kegelen hebben ook wij niet gehad en is ons ook niet aangeboden. Personeel deed zijn of haar best, maar daar hield het ook mee op.

Samengevat: Hou je van klimwandelingen en heel veel rust ga er dan gerust naar toe, maar wij zullen dit hotel voortaan mijden.

Wij zijn er van 9 t/m 16 juli 2016 geweest.

A. Horler, Eigentümer, 18-7-2016

Sehr geehrte Gäste,

vielen Dank für Ihre Bewertung.

Unsere Lage liegt unverbaut am Berg. Für Fahrradfahrer sicherlich etwas schlecht. Für Wanderer und Naturliebhaber sowie Gäste welche Ausflüge unternehmen sicherlich sehr schön und einmalig. Die Lage als schlecht zu bezeichnen finde ich sehr merkwürdig.

Kaffee und Kuchen gibt es jeden Tag wie überall Nachmittags. Auch welches Sie inklusive hatten. Sie hätten also nur kommen müssen und dies zu sich nehmen können.

Auch unsere Kegelbahn ist jeden Tag bis 22.00 Uhr geöffnet. Wir wissen nicht wann Sie Kegeln möchten. Einfach Mitarbeiter ansprechen und mitteilen wann Sie Kegeln möchten.

Unser Restaurant war jeden Tag bis 22.00 Uhr geöffnet. Ihre Angaben sind einfach nicht richtig. Richtig ist das unser Personal verschiedene Dienstzeiten hat und dann geht. Unser Spätdienst ist immer bis mindestens 22.00 Uhr da. Gerne können wir Ihnen die Arbeitszeitbelege schicken.

Mit freundlichen Grüßen

A. Horler

een keer en nooit meer

J.van Wijk
11-7-2016

hotelkamer was elke dag weer schoon en ontbijt was ook prima. Bij aankomst hadden we recht op koffie met gebak maar daar moesten we zelf om vragen. dit is bij meerdere gasten gebeurt. Diner was goed alleen groente moet je met een vergrootglas opzoeken. Enkele personeelsleden waren zeer onvriendelijk en hadden blijkbaar geen plezier in hun werk. Als je vroeg om een bruin broodje als die er niet meer lagen kreeg je een grote mond. s'avonds is er niets te doen en in de buurt is verder ook niets. Voor een beetje vermaak moet je 15 km. rijden naar eberbach voor wat gezellige terrasjes. Zes dagen was meer dan genoeg maar niet aan te bevelen. Een keer maar nooit weer in dit hotel of ze moeten het personeel heropvoeden. [ niet allemaal ]

Horler, Eigentümer, 18-7-2016

Sehr geehrte Familie de W.,

vielen Dank für Ihre Bewertung.

Da Sie mir vorschlagen, das unser Personal umerzogen werden soll möchte ich Ihnen mitteilen, das Sie doch Ihr Verhalten gegenüber unserem Personal überdenken sollten.

Dies spiegelt genau dies wieder , wie Sie sich hier benommen haben. Eventuell sollten Sie erst einmal einen Kniggekurs besuchen, bevor Sie andere auffordern sich umerziehen zu lassen, denn ein Guten Morgen etc. kam von Ihrer Seite grundsätzlich nicht.

Unser Personal hat Sie immer begrüßt und war freundlich.Das zu Ihnen kein übermäßiger Kontakt aufkam kann ich verstehen und nachvollziehen. Denn wer möchte als Mensch schon "angemault " werden. Mit einen Danke und Bitte geht alles einfacher.

Grundsätzlich schreiben wir unsere Antworten sehr diplomatisch. In diesem Falle ist dies nicht möglich, da unsere Mitarbeiter Ihre Arbeit gerne machen und Ihr bestes geben und unsere Gäste gerne bedienen und versorgen.

Mit besten Grüßen

A. Horler

kamers verschillen in ligging en oppervla, de onze was groot.

maaltijden waren goed verzorgd, kortom goede prijs=kwaliteitverhouding

prima Hotel

H.juffer.
2-7-2016

Prijs kwaliteit verhouding uitstekend.

geweldig hotelletje

van den Bout
30-6-2016

eigen hoofdkussen meenemen voor de nacht.verder alles heel goed

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Weissen Lamm in Rothenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Weissen Lamm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.