Hotel Zum Weissen Lamm

40 reviews over Hotel Zum Weissen Lamm

• 2019
    9Theo Stronks01-11-2019

fantastisch

Prima hotel,prachtige ligging.Prettige ontvangst.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Carla23-08-2019

Heerlijk

Heel leuk hotel in een klein dorpje. Wij hebben een aantal prachtige routes gewandeld direct vanuit het hotel. We hadden een nette kamer met balkon op de tweede etage; geweldig uitzicht. De kamer werd keurig schoongehouden. Het avondeten was erg goed. Elke avond een driegangenmenu. Ook het ontbijt voldeed absoluut aan de eisen. Dat er geen lift is in het hotel, wisten wij van tevoren en dit was voor ons geen probleem. Wil je echt tot rust komen is dit hotel een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Carla18-02-2019

Het is hier goed toeven

Fijn hotel. Kamers schoon en prettig. Ontbijt was vers en volop keuze. Avondeten keuze uit 2 varianten. Leuke opmaak van de borden en zeer smaakvol. Kamer gekozen met een balkon, maar buiten kun je ook heerlijk genieten op een terrasje. Als je een vraag hebt doen ze alle moeite. Rustig gelegen maar mooie steden zoals Heidelberg nabij. Zijn in 2017 en 2018 geweest en gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Mirella H10-04-2017

Super!!

Hotel ligt in een klein dorp bovenop een berg, schitterend uitzicht. Parkeerplaats (gratis) voldoende rondom het hotel. Ontzettend vriendelijk personeel, eenvoudige brandschone kamers. Wel aardig wat trappen lopen. Ontbijt en diner prima in orde. Erg prettig dat ons hondje ook welkom was. Koffie met appeltaart erg lekker. Gratis Wi-fi. Wij verbleven hier 3 nachten. Jammer dat het zo kort was.

Gereisd met partner in april 2017

• 10Hans en Joke Dijk09-03-2017

Zeer klantvriendelijk

Heel ontspannen vier dagen gehad in een kraakhelder hotel met zeer klantvriendelijke eigenaar en personeel. Via touroperator geboekt, alles weer tip top in orde en een uitstekende prijs kwxlieit verhouding.🔝👍

Gereisd met partner in maart 2017

• 6Arie de Graaf18-07-2016

Een saai hotelletje waar niets te beleven viel.

Wij wisten niet, dat dit hotel op een zeer hoge berg lag. Dat was dom van ons. Hadden fietsen mee genomen en kwamen uit Oostenrijk. Daar prima gefietst langs de Ziller. Dit hotel ligt zo hoog, dat fietsen onmogelijk is, tenzij je de fietsen iedere dag meeneemt en hoopt een fatsoenlijke fietsroute in de buurt te vinden, want ze rijden meestal gewoon op de weg. Ontbijt, kamer en avondeten goed, wifi matig tot slecht en veel te ingewikkeld. Geen lift aanwezig en na half negen is al het personeel naar huis. Je moet jezelf zien te vermaken en inderdaad........de beloofde appeltaart met koffie en dat uurtje kegelen hebben ook wij niet gehad en is ons ook niet aangeboden. Personeel deed zijn of haar best, maar daar hield het ook mee op. Samengevat: Hou je van klimwandelingen en heel veel rust ga er dan gerust naar toe, maar wij zullen dit hotel voortaan mijden. Wij zijn er van 9 t/m 16 juli 2016 geweest.

A. Horler, Eigentümer, 18-07-2016

Sehr geehrte Gäste,

vielen Dank für Ihre Bewertung.

Unsere Lage liegt unverbaut am Berg. Für Fahrradfahrer sicherlich etwas schlecht. Für Wanderer und Naturliebhaber sowie Gäste welche Ausflüge unternehmen sicherlich sehr schön und einmalig. Die Lage als schlecht zu bezeichnen finde ich sehr merkwürdig.

Kaffee und Kuchen gibt es jeden Tag wie überall Nachmittags. Auch welches Sie inklusive hatten. Sie hätten also nur kommen müssen und dies zu sich nehmen können.

Auch unsere Kegelbahn ist jeden Tag bis 22.00 Uhr geöffnet. Wir wissen nicht wann Sie Kegeln möchten. Einfach Mitarbeiter ansprechen und mitteilen wann Sie Kegeln möchten.

Unser Restaurant war jeden Tag bis 22.00 Uhr geöffnet. Ihre Angaben sind einfach nicht richtig. Richtig ist das unser Personal verschiedene Dienstzeiten hat und dann geht. Unser Spätdienst ist immer bis mindestens 22.00 Uhr da. Gerne können wir Ihnen die Arbeitszeitbelege schicken.

Mit freundlichen Grüßen

A. Horler

Gereisd met partner in juli 2016

• 5J.van Wijk11-07-2016

een keer en nooit meer

hotelkamer was elke dag weer schoon en ontbijt was ook prima. Bij aankomst hadden we recht op koffie met gebak maar daar moesten we zelf om vragen. dit is bij meerdere gasten gebeurt. Diner was goed alleen groente moet je met een vergrootglas opzoeken. Enkele personeelsleden waren zeer onvriendelijk en hadden blijkbaar geen plezier in hun werk. Als je vroeg om een bruin broodje als die er niet meer lagen kreeg je een grote mond. s'avonds is er niets te doen en in de buurt is verder ook niets. Voor een beetje vermaak moet je 15 km. rijden naar eberbach voor wat gezellige terrasjes. Zes dagen was meer dan genoeg maar niet aan te bevelen. Een keer maar nooit weer in dit hotel of ze moeten het personeel heropvoeden. [ niet allemaal ]

Horler, Eigentümer, 18-07-2016

Sehr geehrte Familie de W.,

vielen Dank für Ihre Bewertung. . Da Sie mir vorschlagen, das unser Personal umerzogen werden soll möchte ich Ihnen mitteilen, das Sie doch Ihr Verhalten gegenüber unserem Personal überdenken sollten.

Dies spiegelt genau dies wieder , wie Sie sich hier benommen haben. Eventuell sollten Sie erst einmal einen Kniggekurs besuchen, bevor Sie andere auffordern sich umerziehen zu lassen, denn ein Guten Morgen etc. kam von Ihrer Seite grundsätzlich nicht.

Unser Personal hat Sie immer begrüßt und war freundlich.Das zu Ihnen kein übermäßiger Kontakt aufkam kann ich verstehen und nachvollziehen. Denn wer möchte als Mensch schon "angemault " werden. Mit einen Danke und Bitte geht alles einfacher.

Grundsätzlich schreiben wir unsere Antworten sehr diplomatisch. In diesem Falle ist dies nicht möglich, da unsere Mitarbeiter Ihre Arbeit gerne machen und Ihr bestes geben und unsere Gäste gerne bedienen und versorgen.

Mit besten Grüßen

A. Horler

Gereisd met partner in juni 2016

• 8j.kramers08-07-2016

typisch vakantie-hotel in een prachtige omgeving

kamers verschillen in ligging en oppervla, de onze was groot. maaltijden waren goed verzorgd, kortom goede prijs=kwaliteitverhouding

Gereisd met partner in juli 2016

• 8H.juffer.02-07-2016

prima Hotel

Prijs kwaliteit verhouding uitstekend.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8van den Bout30-06-2016

geweldig hotelletje

eigen hoofdkussen meenemen voor de nacht.verder alles heel goed

Gereisd met partner in juni 2016

Hotel Zum Weissen Lamm info

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken