Hotel Hirsch

Hotel Hirsch
8,3

4 reviews over Hotel Hirsch in het Nederlands

Met vrienden

fantasties hotel goede ligging.

Mario
9-11-2017

Een heel goed hotel met mooie goed verzorgde kamers eten was erg goed evenals de dranken . De eigenaars zijn hele aardige mensen die je bij staan met raad en daad. Uitstapjes wandelingen noem het maar op en ze verzorgen het voor je. Een groot pluspunt was ook dat het geen probleem was dat onze hond mee kwam. Dit hotel gaan wij zeker nog vele malen bezoeken.

Niet gastvrij

Eppie
20-7-2016

We hadden een lekkere ruime kamer met prima sanitair. Het balkon was ook erg fijn. Motoren konden naast het hotel onder een afdak staan. Ontbijt was prima en erg uitgebreid. Bij het avondeten konden wij met ons arrangement niet kiezen, dus eten wat de pot schaft. Was niet altijd even bijzonder om het zo maar te noemen. Wat wel heel vreemd was, is dat er bij de eigenaar 's morgens nog geen goedemorgen vanaf kon. De tweede avond moesten wij 's avonds in de ontbijtzaal eten, hetgeen erg ongezellig was. Hier zijn wij de dagen daarna niet meer mee akkoord gegaan, wat resulteerde in weer gewoon eten in de juiste ruimte. Het hotel heeft een wijnkelder en ook daar moest echt door ons om gevraagd worden. Zo zonde dat de gastvrijheid ver weg te zoeken is .... In het dorpje zelf is overigens verder niets te beleven.

Prima UIterst gastvrij Hotel

Adri Broos
8-6-2013

Gastvrij hotel, vriendelijke bediening, in een klein mooi dorp

met uitzicht over bossen, heuvels en velden

Goed eten met grote variatie in het gebodene in een mooi restaurant

Zeer goed ontbijt,

Behulpzaam personeel

Over het algemeen grote kamers met prima sanitaire voorzieningen

Goede bedden, Alles zeer schoon.

Kamers in prima staat, iedere dag schoon gemaakt

Wij waren daar met een groep van 27 senioren en zijn allen zeer tevreden, over het verblijf.

HotelSpecials.nl

Veel verblijf voor weinig geld

D. Doesborgh
19-2-2010

Net terug van een 6-daagse reis naar het Odenwald. Verrassend mooie omgeving met veel knusse dorpjes die vakwerkhuizen, kastelen, burchen en musea herbergen.

Hotel Hirsch was een aangename verrassing. Geen poespas, maar de kamer goed verzorgd (geen telefoon op kamer, wel TV), het eten is voortreffelijk en de "Wirt" en zijn familie doen er alles aan om het hun gasten met raad en daad naar de zin te maken. Aanrader voor een korte rustige vakantie.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hirsch in Rothenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hirsch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.