Rothenberg

Reviews over Rothenberg

Het is hier goed toeven

Carla,
    18-2-2019

Fijn hotel. Kamers schoon en prettig. Ontbijt was vers en volop keuze. Avondeten keuze uit 2 varianten.

Leuke opmaak van de borden en zeer smaakvol. Kamer gekozen met een balkon, maar buiten kun je ook heerlijk genieten op een terrasje. Als je een vraag hebt doen ze alle moeite. Rustig gelegen maar mooie steden zoals Heidelberg nabij. Zijn in 2017 en 2018 geweest en gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2018

Geen lift

Pieter,
    9-10-2018

Het avondeten was prima. Redelijke bediening. Er is echter geen lift, wij zaten op de 2e verdieping, bovendien hadden wij in de gang 3 eigen treden om onze kamer te bereiken. Best wel lastig om staande op de treden steeds de kamer op slot te doen of van het slot af te halen. De douche is klein met een hoge instap.

Het dekbed is standaard 2 meter lang en kan dus aan de korte kant zijn als je het graag aan de onderkant wil instoppen.

Gereisd met partner in september 2018

Aanrader!

Fam. Jacobs,
    9-6-2018

Fijn hotel. Onze kamer was op de 2e etage aan de voorzijde. Inpandig balkon met 2 stoelen en een waanzinnig uitzicht over het dal en de bossen. Kamer was ruim met zeer goede bedden. 2 aparte zitstoeltjes met tafeltje en flatscreen tv. Badkamer met toilet en douche. Schoon en ruim. Ontbijt was prima. Avond eten was heerlijk. 3 gangen diner. Vooraf soep en dessert altijd ijsbolletje met slagroom en iets lekkers erbij zoals brownie, pannacotta, kokoskoek etc. Het hoofd menu kan je kiezen uit 2 gerechten 1 met vlees of 1 zonder vlees. Eten was goed. Heidelberg is een leuke stad met een mooi slot. Adelaars show in burg

gut dunnenberg en op de terugweg langs musbach. Mooie stad met vakwerkhuizen.

Gereisd met partner in juni 2018

fantasties hotel goede ligging.

Mario,
    9-11-2017

Een heel goed hotel met mooie goed verzorgde kamers eten was erg goed evenals de dranken . De eigenaars zijn hele aardige mensen die je bij staan met raad en daad. Uitstapjes wandelingen noem het maar op en ze verzorgen het voor je. Een groot pluspunt was ook dat het geen probleem was dat onze hond mee kwam. Dit hotel gaan wij zeker nog vele malen bezoeken.

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Theo Otten,
    8-10-2017

Schitterende locatie, hoog op de berg, vriendelijk personeel, goed ontbijt en diner en schone kamer met mooi uitzicht

Gereisd met partner in juni 2017
Rothenberg scoort een 7,7 uit 10, op basis van 10 reviews