Hotel Göbels Hotel Rodenbergsterstersterster

7.3Goed

Duitsland, Hessen, Rotenburg an der Fulda (Rhön)

7.3Goed

51 reviews over Hotel Göbels Hotel Rodenberg

• 2019
    6P.M. Lammering-Groeneveld31-07-2019

Nooit meer!!

Vreselijk duur. Onbekwaam personeel. Als je iets vraagt weet men het niet. Pokkejong boven je kop die lopen alsof het olifanten zijn. Voor de familiekamer betaal je de hoofdprijs. Echt bij deze Gobel hotel NOOIT meer!! Kilometers lopen door het hotel om bij het hoofdgebouw te komen waar je moet ontbijten. Je bent 10 minuten bezig om er te komen en dan moet je nog trappen klimmen ook. Mensen slecht ter been of met een handicap, of met pijnlijke knieen (zoals ik op dat moment) die zijn bekaf voor ze er zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Mirian Broekhoven19-03-2019

Fijn weekeinde in een gemoedelijk hotel

Fijn hotel,prijs kwaliteit prima, mooie ruimtes, mooi ingericht. Eten en drinken goed, voldoende keuzes. Afstanden van de bijgebouwen naar het Haupthouse, redelijk te doen, wel veel zoeken in het begin, trappen, liften, het had ook wel iets grappigs !? Voor mensen slecht te been, kunnen beter in het hoofdgebouw boeken. Heerlijke spa, zwembad, fijne kamer, alles aanwezig wat we nodig hadden. Rottenberg is een mooie stad, mooie ‘fachhausen’. Zo in het voorjaar wat rond gereden met de auto en de omgeving verkend.

Personeel horeca en kamers zijn Top.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    8Tom en Anita03-09-2018

Fijn hotel, als je goed ter been bent

Gobels is een prima hotel met goede voorzieningen. De kamer is ruim en schoon, het ontbijt uitgebreid en iedere ochtend is er iets anders, en er is van alles te doen. Zo zijn er kegelbanen, je kunt tafelvoetbal doen en er is een uitgebreide heerlijke zwembad/sauna waarvoor op je kamer een badjas en een tasje met handdoeken klaar liggen. Voor hotelgasten is het gelukkig allemaal gratis. Voor kleine kinderen is er een uitgebreide kinderspeelruimte en er is een aai-dierentuin en je kunt pony-rijden. Er is ook een fitness, maar daar hebben we zelf geen gebruik van gemaakt. Nadeeltje van het hotel is dat het flink hoog ligt. Dat betekent iedere dag flink steil lopen van en naar het overigens mooie stadje Rodenberg. Of je gaat met de auto. Of met de taxi. Maar het is een klim, maar ook wel weer te doen, als je geen rollator nodig hebt. En het heeft geen drie restaurants, maar eentje, in twee verschillende ruimtes met een beperkte kaart.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9Tini13-08-2017

We hadden gebruik gemaakt van een aanbieding voor een kamer in het bijgebouw. Vanwege de lage bezetting werden we zonder enig probleem ondergebracht in het hoofdgebouw. Wat we erg goed vonden was het meedenken met de gasten, hetgeen we terugvonden op de kamer, zwembad en sauna. Ondanks 4 dagen met slecht weer hebben we heerlijk gegeten en verbleven. Natuurlijk zijn er altijd wel puntjes van kritiek te vinden maar waarom zouden we daarmee onze eigen vakantiebeleving bederven. Al met al komen we vaker terug, mede vanwege een goede prijs : kwaliteit verhouding..

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Henk05-08-2017

Schitterend Hotel in geweldige omgeving

Service is klasse! Hoewel we een kamer op de bonnefooi geboekt hadden, kregen we op initiatief van het hotelpersoneel een geweldig mooie "grote" kamer vlak tegenover de lift op de 1e verdieping, toen men bij onze binnenkomst zag dat mijn vrouw gehandicapt is en gebruik maakt van een scootmobiel en een rollator. We hadden dit niet aangegeven en hadden dus ook niet om een aangepaste voorziening gevraagd, het personeel ontving ons echter zeer hartelijk en nam zelf het initiatief tot het omboeken van de kamers. Ook de verdere service van het hotel was uitstekend, goede verzorging van de schoonmaakdienst t.a.v. onze kamer. Uitstekende ontbijtvoorziening met uitgebreide keuzes.

Gereisd met partner in september 2015

• 8Lieve28-07-2016

zeer goed hotel

Kamer in bijgebouw met verbindingsdeur. Netjes en ruim genoeg. Dagelijks nieuwe handdoeken maar ook extra handdoeken voor het zwembad; badjas op de kamer aanwezig. Kamers in bijgebouw is niet echt geschikt voor rolstoel of buggy omdat je veel trapjes moet maken om naar het hoofdgebouw te gaan. (tenzij je telkens langs buiten gaat). Ontbijt super (7-10u30), avondbuffet ook heel goed (18-21u), je kan niet alles proeven, zo veel, wordt ook goed aangevuld. Apart kinderbuffet 's morgens en 's avonds maar kinderen mogen ook aan het gewone buffet. Heerlijk terras waar we telkens buiten hebben gegeten met zicht op stad Rotenburg. Zwembad overdekt, open van 7 tot 23 uur. In Rotenburg, 3 km, is een heel mooi buitenzwembad (waldschwimmbad). Prijs 8,5 euro voor dagkaart hele gezin. Vlakbij klein winkelcentrum. Stad Fulda moet je zeker gedaan hebben ! Minpunt: meer info bij inchecken zou handig zijn. Bij boeking gevraag voor kamer in hoofdgebouw maar die kregen we niet tenzij bijbetaling. Verhouding prijs/kwaliteit : zeer goed ! Voor jongere kinderen is er kids koala world met activiteiten en speeltoestellen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 6Hessel22-09-2014

Mooie omgeving, dat is alles

Mooie ligging voor uiterlijk van hotel, maar niet echt toegankelijk voor bezoekers. Boven op een berg, moeilijk bereikbaar te voet. Weinig te doen in directe omgeving. We verbleven in een bijgebouw wat eigenlijk nergens in de folders terug te vinden is, het gebouw was saai en zonder personeel, voor activiteiten moest je naar het hoofdgebouw het hotel lopen over glooiende weg. Dit was niet prettig elke dag weer te doen. Al met al viel dat wat tegen, zeker niet te doen voor mensen te slecht te voet ziin. Voor kinderen is er wel wat te doen, en ook wel leuk voor ze. Zwembad is wel aardig. Wat erg meeviel was de sauna, die was erg mooi en ook vroeg open 9:00 uur. geweldig . Algemeen wel voldoende voor hotel maar ik kom er niet meer. Volgende keer weer Aqua Vita in Bad Wildungen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8wen197225-07-2014

15 dagen genoten

We hebben vorig jaar juli (2013) hier heerlijk genoten van de vakantie. Het is een mooi hotel, maar de kamers waren wel wat gedateerd. Toch waren ze schoon en netjes. Voor het eerst sliepen de kinderen ook op de slaapkamer, en dat vond ik een minpuntje. Het hotel was bezig om speciale familiekamers her in te richten. Hotel heeft een mooi zwembad, sauna en een geweldige indoorspeeltuin. Buiten verder gezellige terrasjes. Bij de indoorspeeltuin is ook animatie voor de kids, hier zijn de kinderen van ons niet geweest. Er is verder ook een een kast met leuke spelletjes en hier hebben we ook veel gebruik van gemaakt. Gezellig onder de parasol op het terras. Het drinken was niet al te duur hier. Je werd goed behandeld in het hotel en bij de receptie waren zelfs gratis kaartjes om te versturen. (nu alleen de postzegel zelf betalen dan) Het eten was heerlijk en tot 2 keer toe stond er een bbq buiten op het terras. Het hotel ligt op een berg, maar je kunt lopend naar het plaatsje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7Ben24-07-2014

Heel redelijk

Groot maar toch wel rustig hotel. Geboekt via touroperator, kamer (gelukkig) niet in dependance (lange gang met veel trappen) maar in hoofdgebouw. Kamer redelijk ruim, ruim balkon met meubilair, bed: matras prima, kussens stellen niets voor. Snel opgelost via receptie. Minpunt: afvoer in badkamer stinkt soms vreselijk. Ontbijt prima, dinerbuffet soms uitstekend, dan weer heel matig. We verbleven er een week, twee keer hetzelfde menu! Mooi groot terras waar bij goed weer ook gegeten kan worden. Bediening is erg traag, veel personeel spreekt nauwelijks of geen Duits. De bar is voor een zo groot hotel veel te klein! Gratis garage (vol is vol) en enorm parkeerterrein.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Altjo03-09-2013

PRACHTIG GELEGEN HOTEL MET GOEDE PRIJS/KWALITEIT

Wij hebben ons hier uitstekend vermaakt! Hotel ligt prachtig op een heuvel,erg groots van opzet, met een fraai uitzicht over het dal en het plaatsje Rotenburg a/d fulda! Je moet wel echt goed te been zijn om van en naar het hotel te lopen want je moet via een hele steile weg,trouwens in dit gebied met vele wandelmogelijkheden,is het soms echt flink klimmen! Het hotel heeft een groot en heerlijk zwembad evenals de vele saunamogelijkheden en voor de kinderen een overdekte speelhal,dus gewoon veel faciliteiten!! De kamers in het bijgebouw,via liften en overdekte gangen te bereiken via receptie,je bent even onderweg,maar met mooi weer loop je lekker buiten langs!Zowel het ontbijt als het dinerbuffet,vond ik van erg goede kwaliteit,genoeg keuze bovendien!Personeel erg vriendelijk en behulpzaam!De kamers zijn mooi en schoon,alles aanwezig!! Kortom;wij vonden dit hotel echt de moeite waard!!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

5 tips over Hotel Göbels Hotel Rodenberg

• tom, 05-01-2013

zeker voor de kids kousen met anti slip meenemen, de speelzaal is net een gladde ijsbaan. voor onszelf een paar flinke bergschoenen, want niets is hier plat: we zijn dan ook in duitsland :-] er is geen redder of ehbo post in het zwemcomplex, een ehbo kit meenemen is de boodschap en ook zwembandjes voor de kids.

• jdevries, 23-09-2012

Bad Hersfeld is een mooi stadje met alles voor de shopper, zeer mooie huizen ook trouwens. Fulda, iets verder maar zeker de moeite waard, hier kan je echt geheel de dag doorbrengen. Eisenach, één mooie straat maar de rest is nog wel DDR achtig, een bezoek aan Wartburg (de burcht dan) loont wel de moeite.

• verbraeken-stoops, 03-08-2012

mooi stadje in de buurt is bad hersfelt(zeker bezoekje waard)

0 vragen over Hotel Göbels Hotel Rodenberg

Hotel Göbels Hotel Rodenberg info

• Aantal sterrensterstersterster
    • VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
    • De staf spreektDuits, Engels
    • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
    • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • JacuzziAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBibliotheek, Disco, Terras, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats