Hotel Göbels Hotel Rodenberg

Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag11°-2°
Hotel Göbels Hotel Rodenberg
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Göbels Hotel Rodenberg voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Jacuzzi op kamer
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

48 reviews over Hotel Göbels Hotel Rodenberg in het Nederlands

Fijn hotel, als je goed ter been bent

Tom en Anita,
3-9-2018

Gobels is een prima hotel met goede voorzieningen. De kamer is ruim en schoon, het ontbijt uitgebreid en iedere ochtend is er iets anders, en er is van alles te doen. Zo zijn er kegelbanen, je kunt tafelvoetbal doen en er is een uitgebreide heerlijke zwembad/sauna waarvoor op je kamer een badjas en een tasje met handdoeken klaar liggen. Voor hotelgasten is het gelukkig allemaal gratis.

Voor kleine kinderen is er een uitgebreide kinderspeelruimte en er is een aai-dierentuin en je kunt pony-rijden.

Er is ook een fitness, maar daar hebben we zelf geen gebruik van gemaakt.

Nadeeltje van het hotel is dat het flink hoog ligt. Dat betekent iedere dag flink steil lopen van en naar het overigens mooie stadje Rodenberg. Of je gaat met de auto. Of met de taxi. Maar het is een klim, maar ook wel weer te doen, als je geen rollator nodig hebt.

En het heeft geen drie restaurants, maar eentje, in twee verschillende ruimtes met een beperkte kaart.

Gereisd met partner in augustus 2018

Tini,
13-8-2017

We hadden gebruik gemaakt van een aanbieding voor een kamer in het bijgebouw. Vanwege de lage bezetting werden we zonder enig probleem ondergebracht in het hoofdgebouw. Wat we erg goed vonden was het meedenken met de gasten, hetgeen we terugvonden op de kamer, zwembad en sauna. Ondanks 4 dagen met slecht weer hebben we heerlijk gegeten en verbleven. Natuurlijk zijn er altijd wel puntjes van kritiek te vinden maar waarom zouden we daarmee onze eigen vakantiebeleving bederven. Al met al komen we vaker terug, mede vanwege een goede prijs : kwaliteit verhouding..

Gereisd met partner in augustus 2017

Schitterend Hotel in geweldige omgeving

Henk,
5-8-2017

Service is klasse! Hoewel we een kamer op de bonnefooi geboekt hadden, kregen we op initiatief van het hotelpersoneel een geweldig mooie "grote" kamer vlak tegenover de lift op de 1e verdieping, toen men bij onze binnenkomst zag dat mijn vrouw gehandicapt is en gebruik maakt van een scootmobiel en een rollator. We hadden dit niet aangegeven en hadden dus ook niet om een aangepaste voorziening gevraagd, het personeel ontving ons echter zeer hartelijk en nam zelf het initiatief tot het omboeken van de kamers.

Ook de verdere service van het hotel was uitstekend, goede verzorging van de schoonmaakdienst t.a.v. onze kamer.

Uitstekende ontbijtvoorziening met uitgebreide keuzes.

Gereisd met partner in september 2015

zeer goed hotel

Lieve
28-7-2016

Kamer in bijgebouw met verbindingsdeur. Netjes en ruim genoeg. Dagelijks nieuwe handdoeken maar ook extra handdoeken voor het zwembad; badjas op de kamer aanwezig. Kamers in bijgebouw is niet echt geschikt voor rolstoel of buggy omdat je veel trapjes moet maken om naar het hoofdgebouw te gaan. (tenzij je telkens langs buiten gaat). Ontbijt super (7-10u30), avondbuffet ook heel goed (18-21u), je kan niet alles proeven, zo veel, wordt ook goed aangevuld. Apart kinderbuffet 's morgens en 's avonds maar kinderen mogen ook aan het gewone buffet. Heerlijk terras waar we telkens buiten hebben gegeten met zicht op stad Rotenburg. Zwembad overdekt, open van 7 tot 23 uur. In Rotenburg, 3 km, is een heel mooi buitenzwembad (waldschwimmbad). Prijs 8,5 euro voor dagkaart hele gezin. Vlakbij klein winkelcentrum. Stad Fulda moet je zeker gedaan hebben ! Minpunt: meer info bij inchecken zou handig zijn. Bij boeking gevraag voor kamer in hoofdgebouw maar die kregen we niet tenzij bijbetaling. Verhouding prijs/kwaliteit : zeer goed ! Voor jongere kinderen is er kids koala world met activiteiten en speeltoestellen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooie omgeving, dat is alles

Hessel
22-9-2014

Mooie ligging voor uiterlijk van hotel, maar niet echt toegankelijk voor bezoekers. Boven op een berg, moeilijk bereikbaar te voet. Weinig te doen in directe omgeving. We verbleven in een bijgebouw wat eigenlijk nergens in de folders terug te vinden is, het gebouw was saai en zonder personeel, voor activiteiten moest je naar het hoofdgebouw het hotel lopen over glooiende weg. Dit was niet prettig elke dag weer te doen. Al met al viel dat wat tegen, zeker niet te doen voor mensen te slecht te voet ziin. Voor kinderen is er wel wat te doen, en ook wel leuk voor ze. Zwembad is wel aardig. Wat erg meeviel was de sauna, die was erg mooi en ook vroeg open 9:00 uur. geweldig . Algemeen wel voldoende voor hotel maar ik kom er niet meer. Volgende keer weer Aqua Vita in Bad Wildungen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

15 dagen genoten

wen1972
25-7-2014

We hebben vorig jaar juli (2013) hier heerlijk genoten van de vakantie. Het is een mooi hotel, maar de kamers waren wel wat gedateerd. Toch waren ze schoon en netjes. Voor het eerst sliepen de kinderen ook op de slaapkamer, en dat vond ik een minpuntje. Het hotel was bezig om speciale familiekamers her in te richten.

Hotel heeft een mooi zwembad, sauna en een geweldige indoorspeeltuin. Buiten verder gezellige terrasjes. Bij de indoorspeeltuin is ook animatie voor de kids, hier zijn de kinderen van ons niet geweest. Er is verder ook een een kast met leuke spelletjes en hier hebben we ook veel gebruik van gemaakt. Gezellig onder de parasol op het terras. Het drinken was niet al te duur hier.

Je werd goed behandeld in het hotel en bij de receptie waren zelfs gratis kaartjes om te versturen. (nu alleen de postzegel zelf betalen dan) Het eten was heerlijk en tot 2 keer toe stond er een bbq buiten op het terras.

Het hotel ligt op een berg, maar je kunt lopend naar het plaatsje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Heel redelijk

Ben
24-7-2014

Groot maar toch wel rustig hotel. Geboekt via touroperator, kamer (gelukkig) niet in dependance (lange gang met veel trappen) maar in hoofdgebouw. Kamer redelijk ruim, ruim balkon met meubilair, bed: matras prima, kussens stellen niets voor. Snel opgelost via receptie. Minpunt: afvoer in badkamer stinkt soms vreselijk. Ontbijt prima, dinerbuffet soms uitstekend, dan weer heel matig. We verbleven er een week, twee keer hetzelfde menu! Mooi groot terras waar bij goed weer ook gegeten kan worden. Bediening is erg traag, veel personeel spreekt nauwelijks of geen Duits. De bar is voor een zo groot hotel veel te klein! Gratis garage (vol is vol) en enorm parkeerterrein.

Gereisd met partner in juli 2014

Wij hebben ons hier uitstekend vermaakt! Hotel ligt prachtig op een heuvel,erg groots van opzet, met een fraai uitzicht over het dal en het plaatsje Rotenburg a/d fulda! Je moet wel echt goed te been zijn om van en naar het hotel te lopen want je moet via een hele steile weg,trouwens in dit gebied met vele wandelmogelijkheden,is het soms echt flink klimmen!

Het hotel heeft een groot en heerlijk zwembad evenals de vele saunamogelijkheden en voor de kinderen een overdekte speelhal,dus gewoon veel faciliteiten!!

De kamers in het bijgebouw,via liften en overdekte gangen te bereiken via receptie,je bent even onderweg,maar met mooi weer loop je lekker buiten langs!Zowel het ontbijt als het dinerbuffet,vond ik van erg goede kwaliteit,genoeg keuze bovendien!Personeel erg vriendelijk en behulpzaam!De kamers zijn mooi en schoon,alles aanwezig!!

Kortom;wij vonden dit hotel echt de moeite waard!!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

voorlopig niet meer.

harry vrijdag
15-8-2013

juli 2013 voor de vierde keer geweest, altijd een mooie kamer in het hotel gehad., nu kregen we een kamer in het bijgebouw, Deze zijn vrij klein en lastig te bereiken. Je hebt hiervoor 3 liften nodig en er blijven ook enkele trappen over waar geen lift is. Ongeveer 10 min. lopen om bij de eetzaal te komen. Het ontbijt is goed maar het avondeten is slecht. Veel blikgroente en geen variatie in het eten. Vrijwel elke avond broccoli(hard gekookt).

De laatste week van ons verblijf bouwvakkers onder ons, gingen nieuwe puien zetten een etage lager. Geen sorry dat er werd gewerkt en geen tegemoetkoming. Voorlopig kan ik geen trappen en liften meer zien!!!!!!!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

OK maar het kan beter

Kris
8-8-2013

Een verblijf gehad van 10 dagen in dit hotel met 2 kinderen van 4 en 2j. Het hotel was wel ok maar het mocht toch meer kindvriendelijk. Het zwembad is niet kindgericht, ze hebben de plaats om een glijbaan te plaatsen maar die is er niet... Het personeel was wel vriendelijk maar deden weinig moeite om Engels te praten. Wij verbleven niet in het hoofdgebouw maar in het bijgebouw "Pergola". Dagelijks moesten we 3 liften nemen om te gaan eten. Het ontbijt was goed maar altijd hetzelfde. Het avondeten was verzorgd en er was variatie aan vis en vlees maar niet aan de groentjes. Wij hadden een dubbele 2-persoonskamer en dat was voldoende voor ons. De kamer was netjes en werd dagelijks gekuist (overal tapijt in de kamer).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Göbels Hotel Rodenberg in Rotenburg an der Fulda (Rhön), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Göbels Hotel Rodenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.