Rotenburg an der Fulda (Rhön)

We hebben een aantal aanbieders voor Rotenburg an der Fulda (Rhön) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Rotenburg an der Fulda (Rhön)

Leuk oud plaatsje

wen1972,
    26-7-2014

Wij zaten in het hotel Rodenburg... iets buiten Rotenburg an der Fulda. Wel een paar keer in Rotenburg an der Fulda geweest. Je kunt er bootjes huren, of een keer een rondleiding. Er is niet veel te doen, maar door het plaatsje lopen is de moeite waard, er zijn zeker mooi bezienswaardigheden. We hebben met de kinderen een middag lekker langs de Fulda gezeten samen met andere familie en gewoon genoten, steentjes geketst en lekker gekletst. Het is niet een geweldig toeristische plek en ook niet de omgeving, maar we hebben ons er prima vermaakt. Rotenburg an der Fulda heeft een Waldschimbad, met glijbaan, een duikplank en de prijs is zeker de moeite waard....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

verkeerde stad bezocht

ton,
    20-11-2013

Naar Rothenburg dat is een mooi stadje. Ja, dan moet je wel de goede pakken: Rothenburg ob der Tauber dat is een Anton Pieck dorp. Wij kwamen dus hier terecht. Dit is gewoon een Duits stadje niks bijzonder.

Gereisd met partner in oktober 1987

nooit meer

spike,
    15-8-2008

Lindberg sporthotel(verblijf 8 dagen)

-3 maal dezelfde bbq gegeten 's avonds.

-Geen warme groenten enkel saladbar.

-Het hotel heeft verschillende loges,bars en een disco.Bij mooi weer was de bar aan het terras open anders was er niets open.

-Aan de receptie zijn ze ééntalig duits en je krijgt er weinig info .

-Zeker geen aanrader voor kinderen.Het zwembad is dan ook het enige positieve,verder geen speelmogelijkheden of kindermenus.

Het hotel is echt ingesteld voor zakenlui en de toerist word er maar een beetje bijgenomen.

Gereisd familie in augustus 2008
Rotenburg an der Fulda (Rhön) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 15 reviews