Gasthof

1 review over Gasthof Zur Untermühle in het Nederlands

Zur Untermühle aanrader!

Roman
29-6-2013

Zur Untermühle is zeker een aanrader om te gaan slapen en om te eten. De kamer was zeer ruim en romantisch ingericht met mooie meubels. Het diner was perfect, maar jammer alleen dat ze bij het zeer goede ontbijt geen thee hebben aangeboden. De prijs was uitstekend voor de kwaliteit die aangeboden wordt.

Gereisd Met partner in Sun Jun 23 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Zur Untermühle in Röhrda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Zur Untermühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.