Hotel Adi

1 review over Hotel Adi in het Nederlands

rustig en fantastische plek!

Willem
14-7-2014

Fijn pension/hotel, bestaat uit drie afdelingen: pension, hotel en Gasthof. Vlakbij de A7 richting Kassel en heel goedkoop. Heerlijk eten en vriendelijk personeel! 's Morgens een uitgebreid ontbijtbuffet. Echt Duitse inrichting: eiken en wat donker. Wel gezellig. En schoon! Lichte slaapkamer met goede bedden, schone douche en wc! Een plek om weer terug te komen!!! In het dorpje is niks te beleven, maar de omgeving is prachtig, ook om te wandelen!

Gereisd Met partner in juni 2014

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adi in Rengshausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.