FamiliehotelWeer vandaag16°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Göbels Hotel Aquavita voor je op een rij gezet:

47 reviews over Hotel Göbels Hotel Aquavita in het Nederlands

Fantastisch ligging wellness en uitmuntend eten

Fam. A.J. Van der Kooij
1-7-2019

Wil je ontspannen? Dit oord biedt alles wat je wenst! Uitmuntend eten! Ligging, 3 heerlijk ruim opgezette zwembaden. Prachtige natuur. Weldaad.

Prima voor paar dagen.

Maro
8-8-2018

Het is een hotel in een mooie wandelomgeving. Het kurpark is heel mooi. De accommodatie zelf heeft haar glans verloren. Er is achterstallig onderhoud en in het prachtige zwembad liggen veel dode insecten. Het eten is wisselend van kwaliteit. Hopelijk komt het hotel weer terug op haar oude kwaliteitsniveau.

Groot hotel, mooi zwembad/sauna, goed (buffet)eten

Jac
11-8-2016

Het hotel ligt in een kuuroord, dat erg toeristisch is. Veel oudere gasten. Als je dit hotel boekt, kun je beter voorkomen dat je een kamer krijgt in het oude gedeelte van het hotel. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het mooie grote openbare zwembad (met sauna) maakt onderdeel uit van het hotel. Hoewel zowel ontbijt als diner in buffervorm worden aangeboden, is de kwaliteit goed. Voor de rust en de wandelingen kun je terecht in de nabije omgeving, ongeveer 10 km verderop.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Heerlijk Welness Hotel

Jacqueline Kas
26-2-2016

Geweldig Hotel, overal super schoon. Eten is lekker, geen hele grote keus, maar wat er op het buffet ligt smaakt heerlijk en is goed! Wij hadden niet echt mooi weer, maar een middag in de sauna was heerlijk vertoeven. 2 binnenbaden en 1 buitenbad, heerlijke temperatuur. Zo met je badjas vanaf je kamer loop je de welness in, wat wil je nog meer. Massage en gezichtsbehandeling gedaan, was ook goed! de omgeving is erg mooi vooral voor wandelaars! Maar Kassel is ook een heerlijke stad om te shoppen! kortom voor een weekje heerlijk relaxen zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in februari 2016

Rust in het diepste punt van betekenis

Hessel Brouwers
23-2-2016

Het Hotel heeft nog iets van een staats eigendom maar ze zijn aan het vernieuwen. De kamers zijn mooi ruim en schoon. Pas nog een hele mooie alles in voorziene sauna verbouwd het is gewoon prachtig. En met alle gezondheid therapie mogelijkheden is dit hotel echt een rustplek voor iedereen. een aanrader om er eens langs te gaan

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

geweldig

Hans
28-9-2015

Ons verblijf was 6 dagen het was geweldig een zeer goed ontbijt. goed avond eten zeer veel keuze vriendelijk personeel mooi zwembad . kamers werden keurig schoongemaakt. volgend jaar gaan we voor de 3e keer

Gereisd Met vrienden in september 2015

Heerlijk

Gerda
8-9-2015

Wij verbleven hier de laatste week van augustus 2015. Het was een heerlijk hotel , de standaard kamer was erg ruim alleen wat verouderd, een minpunt is dat ze alle minibars hadden verwijderd. Het eten was goed buffet vorm. Het zwembad was heerlijk en schoon. De omgeving was erg mooi . Een goed hotel maar wel voor ouderen , voor kinderen is er niets te beleven

Gereisd Met partner in augustus 2015

Leuk hotel, gericht op ouderen

yadeyade
25-10-2014

Wij zijn hier in herfst 2014 geweest. Via Belgische touroperator betaalden we weinig voor een midweek half pension. We kregen appartement, dit is in een bijgebouw. Twee ruime kamers met badkamer en klein keukenunitje. Hotel is gericht op ouderen en in zwembad mag je kind niet springen etc. Ontbijt heel goed, avondeten varierde van heerlijk tot matig. Iedere avond buffet. Soep vaak geblendeerd, wel lekker en goed op temperatuur.Frisdrankjes eur 2,50 per stuk. Wifi in lobby ;eur 3 voor drie uur, of eur 10 voor gehele verblijf, ongeacht weekend of drie weken. In appartement geen wifi, misschien op kamers wel. Badhanddoekwissel liet te wensen over, gelukkig staat er kast in appartementgebouw en kan je zelf pakken. Dorpje vol klinieken, bejaardencentra, winkels en restaurants. Omgeving: edersee , boomtoppenpad, wildpark met leuke roofvogelshow, kasteel waldeck leuk voor iets oudere kinderen (gaat over foltering) leuke bestemming voor een (mid)week, veel langer zou ik er niet willen zitten.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2014

zeer goed hotel

meneer van Driel
20-10-2014

ligging goed voor diverse wandelingen in de omgeving veel te zien in de omliggende plaatsen stuwdam edersee sloss Waldeck veel vakwerkhuizen

Gereisd Met partner in oktober 2014

schitterend hotel

meneer van Kalles
23-9-2014

Alles even netjes en al het personeel behulpzaam er was brand wat kan gebeuren je werd goed naar buiten begeleid de kamers werden netjes schoongemaakt. bij aankomst werd je netjes naar je kamer begeleid

Gereisd Met partner in september 2014

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Göbels Hotel Aquavita in Reinhardshausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Göbels Hotel Aquavita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.