Reinhardshausen

We hebben een aantal aanbieders voor Reinhardshausen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Reinhardshausen voor je op een rij gezet:

Reviews over Reinhardshausen

Leuk plaatsje. Mooie natuur.

maro
    25-8-2014

Het is een klein plaatsje dat tegen Bad Wildungen aanlicht. Er zijn diverse klinieken gevestigd. Er is ook een park met wandelroutes. De afstand tussen de plaatsen kan per bus of wandelend afgelegd worden.

Naast enkele kledingwinkels is er o.a. een bakker, een supermarkt, diverse eettentjes en een ijswinkel.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Leuke kleine plaats

laura_6
    30-7-2013

Leuke kleine plaats bij bad Wildungen. Prachtige kuurplaats met veel klinieken. Vanuit Reinhandshausen kun je al wandelend naar bad Wildungen. De route ca 3km gaat over paden en door het park. Geweldig mooi kuurpark.

Gereisd Met partner in Sun Jul 21 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mischien later nog eens

p.vuyst
    19-8-2012

als het eten wat beter was geweest had ik het zeker overwogen nog eens terug te gaan tegen de zelfde prijs van800 euro van TourOperator want de normale prijs zo een 1400 euro vind ik te duur en de touristen belasting is ook erg hoog

Gereisd Met partner in augustus 2012

Heel klein dorpje.

Hans S
    27-7-2012

Klein dorpje, sommige bars liggen naast een varkenshouder, dus het krioelt er van de vliegen. Verder geen winkels, alleen voor bejaarden. 's middags iets eten is niet gemakkelijk, ergens een broodje met beleg is bijna niet te doen. Friture is wel goed recht tegenover Hotel Göbels.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

prachtige omgeving om te wandelen

Vera
    21-11-2011

vele wandelroute's in omgeving van hotel.hadden wandelplan gekocht en hebben een ganse week prachtige rondwandelingen gedaan,wandelingen staan redelijk goed aangegeven,alleen de rondwandelingen van de dorpjes die staan spijtig genoeg niet op het wandelplan .

Gereisd Met partner in november 2011
Reinhardshausen scoort een 8,1 uit 10, op basis van 19 reviews