Vakantiehuis Landhaus Aulatal 73 + 6

Vakantiehuis
Vakantiehuis Landhaus Aulatal 73 + 6
9,1

43 reviews over Vakantiehuis Landhaus Aulatal 73 + 6 in het Nederlands

Geweldig mooi en compleet huis, super plek.

Henk Brouwer
31-7-2018

Geweldig mooi en compleet vakantiehuis, en waarbij Paul en Connie van Oort het vakantie gevoel en niveau hoog houden.

2 heerlijke weken gehad, mede door het goede weer.

Kees Heerschop
12-5-2018

We hebben hier 2 heerlijke weken doorgebracht, mede dankzij het mooie weer, de ruime bungalow met voldoende voorzieningen en een ruime tuin waar onze hond ook los kon lopen. De bungalow ligt op een rustige plek en heeft alle benodigde voorzieningen, waaronder een goede douche, voldoende serviesgoed en - bestek, goede pannen en een Nespressso apparaat. Als het buiten koud is, zou het handig zijn met een goede beschrijving zelf de grote aanwezige electra kachels te bedienen.

De omgeving is zeer geschikt voor wandelaars/fietsers/hond er zijn voldoende wandel- en fiets mogelijkheden direct vanuit het park.

Het dorpje Oberaula beschikt over meerdere supermarkten, bakkers en restaurants, dus ook daar is het goed toeven. Verder zijn er leuke andere plaatsjes om met de auto naar toe te gaan. Voor langere verblijvers is het handig te weten waar er gewassen kan worden, want dit hebben wij niet kunnen ontdekken. Voor kinderen weinig voorzieningen

Wilma Slaats
4-1-2018

Compleet, gezellig en schoon huisje

Het is accommodatie waar alles in zit wat er in hoort te zitten. het huisje was goed schoongemaakt en stond heerlijk vrij.

Mooi en comfortabel vakantiehuis

Fam. G. Sanches
26-7-2017

Het is een mooi vrijstaand vakantiehuis gelegen in een mooie groene omgeving. Het huis heeft een eigen oprit en is van alle gemakken voorzien. Ook de bedden zijn erg comfortabel. Je kunt overal rondom het huis zitten als je wil, maar er is ook een terras met parasol voor de zonnige en warme dagen.

In de omgeving kun je heerlijk wandelen. Er is ook een speciaal traject om te fietsen wat we heel leuk vonden om te doen. Alleen buiten dat traject vonden wij het niet te doen om te fietsen, daar is het te heuvelachtig voor.

Fulda is wat verder weg, maar leuk om eens te bezoeken met mooie gebouwen/kerk en winkelcentrum.

Fantaschtische bungalow

Henk Brouwer
23-7-2017

Geweldige vakantie plek waar het goed vakantie vieren is.

Goed ingericht. Perfecte badkamer. Goede bedden. Zeer schoon. Alles aanwezig zelfs een zeeppompje voor handen wassen, afwasmiddel enz. Prachtige omgeving voor het maken van wandelingen of het bezoeken van een stad of dorp. De rust en stilte is overweldigend. In het dorp Oberaula op 2km afstand zijn diverse supermarkten en restaurants.

Fantastisch mooi ingericht huis.

fam. Klopstra
23-9-2016

Huis ligt op een park. Keurig verzorgde omgeving. Door de ruime opzet van het park veel privacy. Qua inrichting van het huis ontbrak het ons aan niets. Goede bedden ! Vele mogelijkheden voor uitstapjes. Fritzlar, Homberg, Alsfeld, Schlitz en Bad Herzfeld met een schiterende oude binnenstad met vakwerkhuizen. Voor inkopen en restaurants ligt Oberaula op 2 km.

Wij waren hier als 2 oudere echtparen en vinden dit voor ieder een aanrader

Top huisje

John
9-9-2016

Schoon ,netjes opgeknapt huisje van alle gemakken voorzien op een goede locatie. Betreft nr 6 aan de rand van het park met mooi uitzicht. Grote tv met Nederlandse zenders, goede internet verbinding. Tuinmeubilair en eigen parkeerplaatsen. Goed contact met de eigenaar zodat internetprobleem snel opgelost werd.

Min puntje, aan de overkant wordt er een huis gebouwd waardoor we soms vroeg door bouwgeluid gewekt werden.

Comfortabel huis op rustig park en mooie omgeving

jJ. Hooimeijer
2-9-2016

De vakantiewoning is met zorg ingericht

Prima bedden

Terras op zuiden

Mooie omgeving heuvellandschap

Leuke stadjes op redelijke afstand

Attente en vriendelijke eigenaren/verhuurders

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landhaus Aulatal 73 + 6 in Oberaula, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landhaus Aulatal 73 + 6 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Landhaus Aulatal 73 + 6 scoort een 9.13 uit 10 op basis van 43 reviews.