Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.4Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

91 Reviews over Landhaus Aulatal 62 + 6

• 10Kim25-08-2020

In 1 woord fantastisch!!!!

Wij hebben van 8 aug t/m 15 aug verbleven in huisje nr 6. Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad. Aller eerst een super fijn mail contact met de eigenaren. Geven ook al veel info wat er te doen is in de omgeving, dus de voorpret begint al vroeg. En super lief dat er een welkomsattentie in het huisje staat. Over het huisje kan ik alleen maar zeggen, het is een geweldig huisje dat van alle gemakken en luxe is voorzien. Mooie inrichting en het uitzicht is echt fantastisch. Onze zoon gaf gelijk al aan, hier voel ik me echt thuis, het huisje voelde heel fijn aan. De omgeving is ook zó mooi. Geen massa toerisme, mooie natuur en rust. Zo héérlijk. Er zijn 2 fijne supermarkten on het dorp, meerdere bakkers. Bij royal grill in het dorp kan je heerlijke pizza's en schnitzels halen en echt niet duur. Het buitenzwembad in oberaula is ook een aanrader en heel goedkoop. In kirchheim zit een puma outlet en bad hersfeld is ook het bezoeken waard.

• 9Fam. Kamphuis07-08-2020

Erg fijn!

Wanneer je houdt van wijdse omgeving, vakwerkhuizen en natuur, is dit zeker een fijne plek om te zijn. Het huisje is echt prettig, schoon en van alle gemakken voorzien. Er is aandacht voor details. Leuk ingericht. Fijne bedden, horren voor de ramen. Er is veel ruimte rondom het huisje om iets te doen en bij warmte blijft het vrij koel. Er is snel reactie vanuit de verhuurder wanneer er een vraag is. Voor tieners (14/16) zijn na een week de activiteiten wel een beetje op. Maar wanneer je van leuke dorpjes en wandelen houdt, kun je hier prima langer verblijven. De pizzeria in het dorpje Oberaula is goedkoop en lekker, er zit een prima supermarkt vlak bij. Wij zijn een dagje winkelen in Kassel geweest, ook leuk even iets anders. En ‘Erlebnis Bergwerk Merkers’ is ook zeker een aanrader. 2,5u onder de grond in een open wagen door 25 km grotten ‘racen’ met leuke stops met informatie. Bijzondere ervaring. Fijne week gehad.

• 9Mirella21-06-2020

Geweldig

Landhaus Aulatal nr. 6 is een geweldig vakantiehuis met alles erop en eraan. Smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. Zo heb je echt vakantie. Het uitzicht is super en het is ook heel fijn dat de hond van harte welkom is.

De omgeving is prachtig en nodigt uit tot lange wandelingen waarbij je herten, vossen en soms zelfs een wasbeer tegenkomt. Leuke plaatsen om te bezoeken zijn Alsfeld, Bad Hersfeld, Neukirchen en Schwalmstadt en iets verder weg Eisenach (kasteel Warburg) en Kassel (Herkules monument en het Bergpark met slot Wilhelmshöhe).

Paul en Connie zijn toppers die niets te veel is. Kortom, wij hebben een heerlijke vakantie gehad, zijn lekker uitgerust en voelden ons zeer welkom!

• 9Marcel Mars30-12-2019

Helemaal Top

Toen wij aankwamen bij het huisje waren wij al blij verrast door de mooie omgeving. Bij binnenkomst van het huisje werd de glimlach nog groter. Het huisje ik leuk modern ingericht en heeft een heerlijke houtkachel. De bedden slapen prima. Je ziet duidelijk dat dit een particulier huisje is wat met liefde is ingericht en wordt onderhouden. Ook in de omgeving liggen leuke stadjes met mooie bezienswaardigheden. Zoek je rust en luxe in een mooie omgeving dan is dit huis een echte aanrader!

• 9Ben Beltman20-05-2019

Heerlijk weekend.

Om het huisje in een paar woorden te omschrijven: Schoon, Compleet, Van alle gemakken voorzien, Uitstekende bedden, Fijn terras. Prachtige wandelingen gemaakt, routes staan goed aangegeven. De Rewe op 2 minuten rijden, de Edeka (voor kachelhout) op 3 minuten. Uitstekend geschikt voor natuurliefhebbers. Kortom, we hebben met z'n vieren een heerlijk lang weekend gehad.

• 9Henk Brouwer31-07-2018

Geweldig mooi en compleet huis, super plek.

Geweldig mooi en compleet vakantiehuis, en waarbij Paul en Connie van Oort het vakantie gevoel en niveau hoog houden.

• 10Trix en Willem20-05-2018

Hier kom je graag nog eens terug!

Gisteren thuis gekomen van een heerlijke week in dit huisje . Als je voor het huisje je auto neer zet dan lijkt het niet veel, maar eenmaal binnen...dan zie je een mooi en goed verzorgde vakantie woning met alles er op en er aan én met een prachtig uitzicht. Hoewel alles mooi betegeld is...dus goede hygiëne, is het jammer dat je er geen hondje mag meenemen en dat je alleen maar buiten mag roken. Maar goed, dat wisten wij van te voren. Verder miste wij nog;-een antislipmatje voor de douche in de mooie badkamer,-een dweil of mop om de vloer schoon te maken,-miste wij nog een brandblusser voor noodgevallen en was het jammer dat er geen barbecue was. Verder was alles Top Toe De Bil, met niet te vergeten het prachtig terras met tuinmeubelen. Naast het feit dat je in de directe omgeving voldoende terecht kan voor je dagelijkse boodschappen, vergeet om een bezoekje te brengen aan Bad Hersfeld, aan AlsFeld en aan bv. Fulda...Het was geweldig!

verhuurder, 14-09-2018

Beste Trix en Willem,

Sinds 1 september zijn wij de nieuwe eigenaren van vakantiehuis Aulatal 62 en we willen jullie laten weten honden bij ons van harte welkom zijn. We zorgen ook voor een mop en anti slip mat, alleen ook wij vragen onze gasten om buiten te roken. Niet iedereen kan rooklucht in huis waarderen.

Het leek ons een goed idee dit aan jullie te laten weten voor het geval jullie nog eens vakantie in Oberaula willen doorbrengen.

Groet, Paul en Connie

• 8Kees Heerschop12-05-2018

2 heerlijke weken gehad, mede door het goede weer.

We hebben hier 2 heerlijke weken doorgebracht, mede dankzij het mooie weer, de ruime bungalow met voldoende voorzieningen en een ruime tuin waar onze hond ook los kon lopen. De bungalow ligt op een rustige plek en heeft alle benodigde voorzieningen, waaronder een goede douche, voldoende serviesgoed en - bestek, goede pannen en een Nespressso apparaat. Als het buiten koud is, zou het handig zijn met een goede beschrijving zelf de grote aanwezige electra kachels te bedienen. De omgeving is zeer geschikt voor wandelaars/fietsers/hond er zijn voldoende wandel- en fiets mogelijkheden direct vanuit het park. Het dorpje Oberaula beschikt over meerdere supermarkten, bakkers en restaurants, dus ook daar is het goed toeven. Verder zijn er leuke andere plaatsjes om met de auto naar toe te gaan. Voor langere verblijvers is het handig te weten waar er gewassen kan worden, want dit hebben wij niet kunnen ontdekken. Voor kinderen weinig voorzieningen

• 10Wilma Slaats04-01-2018

Compleet, gezellig en schoon huisje

• 9Pieter en Janny30-12-2017

"fantastisch"

Het geheel is in perfecte staat en keurig verzorgd.

Vakantiehuis Landhaus Aulatal 62 + 6 info

• CafeNiet beschikbaar