Vakantiehuis Landhaus Aulatal 62 + 6

Vakantiehuis
Vakantiehuis Landhaus Aulatal 62 + 6
9,2

86 reviews over Vakantiehuis Landhaus Aulatal 62 + 6 in het Nederlands

Geweldig mooi en compleet huis, super plek.

Henk Brouwer
31-7-2018

Geweldig mooi en compleet vakantiehuis, en waarbij Paul en Connie van Oort het vakantie gevoel en niveau hoog houden.

Hier kom je graag nog eens terug!

Trix en Willem
20-5-2018

Gisteren thuis gekomen van een heerlijke week in dit huisje . Als je voor het huisje je auto neer zet dan lijkt het niet veel, maar eenmaal binnen...dan zie je een mooi en goed verzorgde vakantie woning met alles er op en er aan én met een prachtig uitzicht. Hoewel alles mooi betegeld is...dus goede hygiëne, is het jammer dat je er geen hondje mag meenemen en dat je alleen maar buiten mag roken. Maar goed, dat wisten wij van te voren. Verder miste wij nog;-een antislipmatje voor de douche in de mooie badkamer,-een dweil of mop om de vloer schoon te maken,-miste wij nog een brandblusser voor noodgevallen en was het jammer dat er geen barbecue was. Verder was alles Top Toe De Bil, met niet te vergeten het prachtig terras met tuinmeubelen. Naast het feit dat je in de directe omgeving voldoende terecht kan voor je dagelijkse boodschappen, vergeet om een bezoekje te brengen aan Bad Hersfeld, aan AlsFeld en aan bv. Fulda...Het was geweldig!

Paul en Connie, verhuurder, 14-9-2018

Beste Trix en Willem,

Sinds 1 september zijn wij de nieuwe eigenaren van vakantiehuis Aulatal 62 en we willen jullie laten weten honden bij ons van harte welkom zijn. We zorgen ook voor een mop en anti slip mat, alleen ook wij vragen onze gasten om buiten te roken. Niet iedereen kan rooklucht in huis waarderen.

Het leek ons een goed idee dit aan jullie te laten weten voor het geval jullie nog eens vakantie in Oberaula willen doorbrengen.

Groet, Paul en Connie

2 heerlijke weken gehad, mede door het goede weer.

Kees Heerschop
12-5-2018

We hebben hier 2 heerlijke weken doorgebracht, mede dankzij het mooie weer, de ruime bungalow met voldoende voorzieningen en een ruime tuin waar onze hond ook los kon lopen. De bungalow ligt op een rustige plek en heeft alle benodigde voorzieningen, waaronder een goede douche, voldoende serviesgoed en - bestek, goede pannen en een Nespressso apparaat. Als het buiten koud is, zou het handig zijn met een goede beschrijving zelf de grote aanwezige electra kachels te bedienen.

De omgeving is zeer geschikt voor wandelaars/fietsers/hond er zijn voldoende wandel- en fiets mogelijkheden direct vanuit het park.

Het dorpje Oberaula beschikt over meerdere supermarkten, bakkers en restaurants, dus ook daar is het goed toeven. Verder zijn er leuke andere plaatsjes om met de auto naar toe te gaan. Voor langere verblijvers is het handig te weten waar er gewassen kan worden, want dit hebben wij niet kunnen ontdekken. Voor kinderen weinig voorzieningen

Wilma Slaats
4-1-2018

Compleet, gezellig en schoon huisje

"fantastisch"

Pieter en Janny
30-12-2017

Het geheel is in perfecte staat en keurig verzorgd.

Heerlijk huisje in rustige omgeving

Robert en Cobi
13-10-2017

Het huis is van alle gemakken voorzien, schoon en sfeervol.

Met een prachtig uitzicht over het Aulatal.

Als het wat frisser wordt is de vloerverwarming heel prettig.

En de open haard kan natuurlijk ook altijd aan.

Helaas moesten wij wegens omstandigheden een dagje terug naar Nederland en verzochten de eigenaren of het mogelijk was om een dagje bij te boeken.

Dat was geen probleem en kregen dit zelfs zonder extra kosten!

Fijne service dus, voor ons een blijvertje, komen zeker nog een keer terug.

Voor mensen die van een rustige omgeving houden ideaal!

fantastisch huisje op een geweldige plek

Limburgia
16-9-2017

Het is een prachtig huisje, keurig netjes en van alle gemakken voorzien. Het ligt op een rustig, gewezen vakantiepark. Goed voor 2 of 4 personen. De ligging is geweldig met een prachtig vrij uitzicht. Auto kan voor de deur staan. Alles is aanwezig, de bedden zijn goed, de douche ruim genoeg. Er is vloerverwarming en een vaatwasser. Lekker ruime tuin en kastruimte genoeg. Nederlandse TV, horren voor de ramen en een oven en magnetron. De plaats Hausen ligt in een prachtig dal waarvan uit je heerlijk kunt wandelen en fietsen. Er zijn leuke altstadjes in de buurt en met de auto kun je mooie routes rijden. Wij vinden het een aanrader!

Een compleet huis

Jan en Jannie
27-8-2017

Een compleet huis, netjes en een prima ligging met geweldig uitzicht

Het is accommodatie waar alles in zit wat er in hoort te zitten. het huisje was goed schoongemaakt en stond heerlijk vrij.

Mooi en comfortabel vakantiehuis

Fam. G. Sanches
26-7-2017

Het is een mooi vrijstaand vakantiehuis gelegen in een mooie groene omgeving. Het huis heeft een eigen oprit en is van alle gemakken voorzien. Ook de bedden zijn erg comfortabel. Je kunt overal rondom het huis zitten als je wil, maar er is ook een terras met parasol voor de zonnige en warme dagen.

In de omgeving kun je heerlijk wandelen. Er is ook een speciaal traject om te fietsen wat we heel leuk vonden om te doen. Alleen buiten dat traject vonden wij het niet te doen om te fietsen, daar is het te heuvelachtig voor.

Fulda is wat verder weg, maar leuk om eens te bezoeken met mooie gebouwen/kerk en winkelcentrum.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landhaus Aulatal 62 + 6 in Oberaula, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landhaus Aulatal 62 + 6 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.