Hotel H+ Hotel Wiesbaden Niedernhausen

Weer vandaag2°-2°
Hotel H+ Hotel Wiesbaden Niedernhausen
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Wiesbaden Niedernhausen voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel H+ Hotel Wiesbaden Niedernhausen in het Nederlands

Aanrader voor 1 overnachting!

AM,
10-8-2018

Wij waren op de A3 gestrand met de auto. Kwamen om 20.30 bij het hotel aan (lag 500 meter van de garage waar de auto heen gesleept is). We werden warm ontvangen, goede service ook de volgende dag. We konden niet ontbijten omdat we in overleg met de garage moesten, verzekering bellen etc. Kregen toen eten naar de kamer gebracht om 11.30, konden langer in de kamer blijven wat zeer prettig was met onze 2 kids. Kamer was groot en schoon en stil. Zwembad en sauna zijn we niet geweest. Ligging: super dicht naast de snelweg, erg handig

Niet echt aan te bevelen.

Schriek,
1-7-2018

De kamer is prima. Maar het wellness-gebeuren......

Geen personeel daar aanwezig. Beide sauna's buiten gebruik. Ook de stoomcabine deed het niet. Het bubbelbad zag er vreselijk mooi uit, maar was steenkoud. Kluisjes aanwezig, maar nergens een personeelslid die je daar een sleutel voor kan geven. We begrepen meteen waarom daar nooit iemand zat.

Oordoppen meenemen als je pech hebt langs het spoor (op nog geen 20 meter afstand) te slapen.

Dringend onderhoud nodig

Irene
3-10-2016

Wij hadden een familieappartement geboekt voor een overnachting.Bij aankomst om 15.00 uur konden wij ons app. nog niet in want het moest nog schoongemaakt worden.Na ongeveer drie kwartier was het gereed.De huiskamer en slaapkamer waren prima op een bedlampje na wat kapot was. De kitchenette was een ander verhaal,een lekke kraan, welgeteld twee bekers om uit te drinken en alleen een paar vorken als bestek.De opdekdeur van de koelkast ontbrak,om de koelkast deur dicht te krijgen moest je hem eerst optillen.De twee app.gebouwen iggen een beetje weggestopt tussen het spoor en het Rhein-Main Theater.Het gaf ons een wat onprettig gevoel. Het avondeten en ontbijt was daarentegen prima.

Goede tussenstop

jefvandaele
24-7-2013

Wij hebben hier 1 nachtje geslapen op een familiekamer op doorreis van Tsjechië naar huis (Mechelen, België). Vlakbij autostrade en luchthaven Frankfurt), maar hier hebben we geen last gehad. Zeker geen duur en chique hotel, maar dat hoeft ook niet.

Zeer ruime kamers, uitgebreid ontbijt, aangename badkamer en prettig personeel. Bedden liggen heerlijk. Gratis kinderbedje op kamer gehad. 3-gangen diner (half-pension genomen) was goedkoop en lekker.

Goed hotel met veel voorzieningen

J.L.
21-11-2011

Hotel Ramada Niederhausen is een goed hotel, vlak langs de autobahn. Daarvan heb je geen geluidshinder. Goede ruime kamer, heel schoon en verzorgd. Tegelwerk douche wat sleets.

Prima gegeten. Keurig personeel; vriendelijk.

De omgeving is mooi. Wiesbaden centrum is een bezoek waard.

Groot Hotel nabij de snelweg A3.

Alfred & Willy
12-8-2011

Dit Hotel heeft alles inzich. Een gezellige bar, goed restaurant en een heerlijke zwembad/Spa. Naast het Hotel is een overdekte, gratis parkeerplaats en vanuit deze parkeerplaats kan men binnendoor het Hotel bereiken. Het ontbijt is geweldig met veel keuzes. De kamers aan de zijkant hebben totaal geen geluidshinder van de snelweg.

De service van het Hotel is goed en het personeel is vriendelijk.

Eventueel kan men in het dorpje Nierdernhausen prima eten bij het Balkan restaurant nabij de radskeller, zeer aan te bevelen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Wiesbaden Niedernhausen in Niedernhausen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Wiesbaden Niedernhausen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.