Reviews over Neu Isenburg (bij Frankfurt)

Mooi hotel, verouderde kamers

Sander,
    3-11-2012

Heb hier één nachtje geslapen, het eten is goed, de ontvangst was prima, inchecken ging snel, ontbijt was erg uitgebreid en ook van goede kwaliteit. De kamer echter moet dringend opgeknapt worden. De badkamer is erg verouderd en behoorlijk "op".

Verder een prima hotel met goede service.

Een goed en vriendelijk hotel

liesbethenleomarkwat,
    18-10-2012

Wij zijn hier voor 1 nacht geweest, ter overbrugging omdat we nog ver moesten rijden! De waardering op Zoover deed ons eerst angst inboezemen, toen wij in Augustus dit jaar aankwamen, maar de toelichtingen vonden wij zeer onterecht! Het was welliswaar oud, maar ze zijn bezig om te vernieuwen, waar wij die nacht en dag geen overlast van hebben ervaren. Het was ook schoon en de service was ook heel goed!

Ook het diner en ontbijt was tip top! Alles was mogelijk en de mensen die in de bediening zaten gaven goede tips qua keuze wijn en dessert!

Wij zullen zeker volgend jaar terug komen!

Goed hotel maar wat is zo speciaal aan Kempinski

Peter,
    13-10-2010

Hotel is van goede kwaliteit, vriendelijke mensen maar op alle punten net iets minder dan de hotels van de Steigenbergergroep. Zwembad is lekker maar helaas geen whirlpool en de sauna is niet toegangelijk voor kinderen.

Prachtig hotel

R. van Ekeren,
    4-12-2007

Prachtig hotel. Ligt midden in de bossen en de stijl van het hotel is echt heerlijk traditioneel Duits. Je kunt er heerlijk eten en het ontbijt in het hotel is top. De service is zeer goed. Wanneer je een biertje aan de bar drinkt word je glas (hoe het hoort) met het etiket naar je toegedraait en je krijgt wasabi-nuts totdat je er bij neer valt. De kamers zijn zeer schoon en van alle gemakken voorzien. Je koffers worden netje naar je kamer gebracht. Het zwembad bestaat uit een binnen en buitenbad met een royale fitnessruimte. Overal is personeel om je te helpen en overal zijn handdoeken, slippers en badjassen. Voelde me in dit hotel echt de koning. Het zal niet het goedkoopste hotel van Duitsland zijn, maar je krijgt daarvoor wel heel veel luxe en service. Er is genoeg plek om je auto te parkeren en het hotel heeft ook shuttle mogelijkheden. Hotel is wel gericht op wat meer zakelijke gasten krijg ik het idee. Absolute aanrader.Zijn weinig betere hotels in dit deel van Duitsland denkik.