Appartement Rensjo

69 reviews over Appartement Rensjo in het Nederlands

Geweldig!

Sjanie Geenen
5-10-2018

Pas terug van een heerlijke vacantie in Naumburg. We zijn voor de 4e keer bij "Rensjo" . Het is een prachtige omgeving en je kunt er heerlijke wandelingen maken. In de omgeving is veel te zien. Bij Rensjo heel veel folders , dus uitkiezen aar en op stap! Bij Rensjo om je graag terug omdat de appartementen "Top "zijn. De Familie Rensen zijn zeer gastvrij en heel hartelijk. Niets is hun teveel.

Gewoon hartstikke goed!

Lydie van Minderhout
24-9-2018

Ieder heeft zijn eigen smaak, maar deze mensen gaan voor kwaliteit t.a.v. service en gastvrijheid. Alles is aanwezig, en is het er niet.......? No problemo

Ze verdienen een dikke pluim. Ik ga zo weer boeken!

Wij hebben voor volgend jaar weer geboekt!

Familie van het Ende
24-5-2018

Prachtige omgeving, zeer nette appartement. Gemoedelijke, Nederlandse eigenaren. Goede info gevend over de omgeving, bezienswaardigheden. Super pinksterweekend gehad!

Heerlijk verblijf

Chagab
14-5-2018

Heerlijk schoon appartementje met twee slaapkamers waar het aan niets ontbreekt. Direct in het dorp en toch heel rustig gelegen. Grote tuin met trampoline voor kleine kinderen. Fantastisch landschap!

Fantastische plek, vriendelijke mensrn

Sandy de swart
24-4-2018

Het was hier fantastische. Eerste keer met onze hondjes op vakantie. Heerlijk koel huisje van alle gemakken voorzien. Super om te wandelen. Erg mooie omgeving er is ontzettend veel te doen. Vriendelijke mensen. We komen zeker een keer terug!

Ultiem genieten

Marlies
4-3-2018

Om uit te rusten, te relaxen , sportief , eigenlijk voor alles is dit de ultieme plek om te verblijven. Aan alles is gedacht om je als gast welkom te voelen. Appartementen van alle gemakken voorzien. Gastvrouw en gastheer geven je een welkom thuis gevoel.

Prachtige omgeving en alle redenen om zo snel mogelijk weer terug te gaan

Daniëlle hensen
24-10-2017

Dit is echt een aanrader!!! Super mooi appartement. Keurig ingericht, super schoon en echt alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het ligt in een hele mooie omgeving waar je echt geweldig mooie wandelingen kunt maken. Dorp is heel gezellig waar je lekker uit eten kunt. Supermarkt is op loopafstand. De gastheer en gastvrouw zijn hele warme en lieve mensen!!!

Rensjo, eigenaar, 28-10-2017

Perfect!

Ad en Lydie
12-10-2017

Dat ze een prima plek krijgen om te overnachten en het alle verwachtingen overtreft! Bakker, supermarkt en eetgelegenheden op loopafstand in de buurt. Oh ja, superlieve gastheer en gastvrouw.Kan geen zaken bedenken die niet goed waren.

Rensjo, eigenaar, 28-10-2017

Zeer goed!

Marika
18-9-2017

Appartement ruim, schoon, van alle gemakken voorzien, eigenaars erg behulpzaam. Ook in de omgeving voldoende te beleven, ook voor tieners. Zeer leuke vakantie gehad!!!

Rensjo, eigenaar, 18-9-2017

Wilma
16-9-2017

Compleet appartement. Echt aan alles is gedacht !

Ruim voldoende handdoeken.

Bakker en supermarkt op loopafstand.

Leuke wandelroutes.

Rensjo, eigenaar, 18-9-2017
Dank je wel voor jullie lieve woorden. Tot de volgende keer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rensjo in Naumburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rensjo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.