Naumburg

Reviews over Naumburg

Geweldig!

Sjanie Geenen,
    5-10-2018

Pas terug van een heerlijke vacantie in Naumburg. We zijn voor de 4e keer bij "Rensjo" . Het is een prachtige omgeving en je kunt er heerlijke wandelingen maken. In de omgeving is veel te zien. Bij Rensjo heel veel folders , dus uitkiezen aar en op stap! Bij Rensjo om je graag terug omdat de appartementen "Top "zijn. De Familie Rensen zijn zeer gastvrij en heel hartelijk. Niets is hun teveel.

Gereisd met partner in september 2018

Gewoon hartstikke goed!

Lydie van Minderhout,
    24-9-2018

Ieder heeft zijn eigen smaak, maar deze mensen gaan voor kwaliteit t.a.v. service en gastvrijheid. Alles is aanwezig, en is het er niet.......? No problemo

Ze verdienen een dikke pluim. Ik ga zo weer boeken!

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig

Fam. De vries,
    25-8-2018

Nette camping. Vriendelijke eigenaren. Geweldig buitenzwembad ( kunnen we in Nederland echt een voorbeeld aannemen). Prijs kwaliteit is top. Sanitaire top, met zeer prettige douches. Prima uitval basis om het sauerland te verkennen. Jammer dat enkele restaurants in het hoogseizoen gesloten waren. Aanbeveling is café hasenacker voor een ontbijtbuffet in het weekend (wel reserveren).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Top camping

Lisette,
    10-8-2018

Super aardige ontvangst door receptioniste met gekleurd haar. Wij mochten zelf een plek uitzoeken en er waren er nog genoeg vrij.

Op loopafstand van het dorpje Naumburg waar je bij restaurant Split een heerlijke Schnitzel kan eten.

De supermarkt Edeka ligt echt super dichtbij voor al je boodschappen. Edersee was iets minder spectaculair, erg blubberig strand, maar wel een mooi uitzicht.

Buiten de camping is een openbaar zwembad, op loopafstand van de slagboom (super dichtbij). Echt een prima zwembad, kaartjes gereduceerd bij de camping eigenaar.

Sanitair prima, tag van de camping werkt als douchesleutel waardoor je niet de hele tijd hoeft te drukken voor water. De kraan blijft gewoon lopen en is heerlijk warm. De camping heeft wel veel hoogteverschillen. De plekken liggen op verschillende hoogtes.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Prachtige omgeving en een geweldige camping!

Annemoor,
    9-7-2018

Prachtige terrassencamping. Ontzettend schoon sanitair. Hele grote plekken, alleen niet veel met schaduw . Supermarkt 5 min lopen. Zwembad naast de camping. Heel veel wandelingen. Edersee is prachtig en heerlijk water. Daar omheen kan je mooi fietsen. ( 15 min met de auto) Vanaf de camping fietsen is geen doen. Vriendelijke beheerders. Voor kleine kinderen is er een leuk speeltuintje. Voor oudere kinderen is er niet veel te doen. Een echte aanrader voor mensen die van de natuur houden.

Gereisd met partner in juli 2018
Naumburg scoort een 8,9 uit 10, op basis van 30 reviews