Airport hotelWeer vandaag28°13°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor NH Frankfurt Mörfelden Conference Center voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel NH Frankfurt Mörfelden Conference Center in het Nederlands

Gunstig gelegen en geprijsd

Marco
6-8-2015

De check in gaat zeer snel, parkeren is wel een dingetje als je laat arriveerd. Tenminste aan de voorzijde het gratis parkeren. Kamer is ruim genoeg, idem sanitair ruimte. Mini bar op de kamer en beneden een gewone bar. Bvn tv is aanwezig op de kamer. Shuttle naar vliegveld. Ontbijt is echt uitmuntend, evenzo de lunch. Ik kom er graag. WiFi is een beetje traag maar dat kan komen door de drukte, het is wel weer gratis.

Gereisd Zakelijk in augustus 2015

luxe

Groote familie
7-1-2009

Op weg naar de wintersport 1 nachtje overnacht voor 65 Euro per kamer (2volw. en 1 kind) Superluxe, badkamer van alle spulletjes voorzien, ook badjassen/slippers. Dachten gelijk zal wel 65 per persoon zijn , maar was echt per kamer!! Mooie Lobby, aardig personeel. Minibar heel duur (cola 3,70) Leuk hotel voor doorreis, of als je bij het vliegveld Frankfurt moet zijn. Ligt in een industriegebiedje, dus voor lange vakanties geen gezelligheid.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009
2006

- ongeïnteresseerd personeel - ontbijt wordt niet wanneer

wij
8-8-2006
  • ongeïnteresseerd personeel
  • ontbijt wordt niet bijgevuld wanneer je later komt dan 8.30
  • je krijgt een andere kamer toegewezen dan je hebt gereserveerd
  • lawaaierig hotel als je aan de voorkant slaap
  • de kamer aan de voorkant zijn veel te warm ondanks de arco
  • het hotel staat hier als 3 ster maar het is een 4 ster hotel!
Gereisd Met partner in juli 2006

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Frankfurt Mörfelden Conference Center in Mörfelden -Walldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Frankfurt Mörfelden Conference Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel NH Frankfurt Mörfelden Conference Center