Hotel Thielmann

Kleine hotelsWeer vandaag17°4°

We hebben een aantal aanbieders voor Thielmann voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Thielmann in het Nederlands

Met oudere kinderen

Overnachting op doorreis

Arno
27-10-2013

Thielmann ligt niet ver van de snelweg. Een goede plek voor doorreis. Eenvoudig maar goed hotel.

Servicegerichte lieve mensen

W. Broekema
22-4-2012

Hotel Thielmann is misschien hier en daar niet qua inrichting 2012 maar wat een lieve en zeer attente eigenaars!!!

Kamers zijn schoon en bedden uitstekend.

Het eten was uitermate smakelijk en de gevulde borden waren als een plaatje!

Met het meegekregen lunchpakket kun je makkelijk 2 dagen meedoen, zoveel heerlijks zat erin!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thielmann in Mittenaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thielmann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.