Camping Maaraue

Weer vandaag11°-1°
6,4

5 reviews over Camping Maaraue in het Nederlands

Wij komen met plezier terug.

Piet en Marielle Jereskes,
7-8-2018

Kamperen zoals het hoort. Een camping is geen huis met alles erop en eraan.

Wij vonden het een prima camping en zeker als het zo heet is. Schoonhouden van sanitair was prima maar ook hierin zijn sommige kampeerders laks en laten het niet altijd netjes achter. De twee campingbeheerders waren zeer correct en alert met regelmatig controleren of alles goed of niet goed stond. De camping winkel had alles wat je op een terras kunt drinken en broodjes en noodartikelen voorradig.

Wij hebben er genoten.

Gereisd met partner in juli 2018

Fam Hartendorf,
12-5-2018

Goede camping werden hartelijk ontvangen.sanitair was schoon geen muntjes voor de douche je kan lekker lang douchen.broodjes service

Je kunt er lekker langs de Rijn lopen.

Op de fiets naar mainz.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Redelijke uitvalsbasis voor Mainz

Jelle Settels,
8-8-2017

Rustig gelegen camping in een park aan de Rijnoever. Sanitair is gedateerd maar wordt wel redelijk netjes bijgehouden. Veel beschutte plekken. Klein terras met uitzicht op de Rijn.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

De campingbazen zijn wat lui; ze zitten graag op het terras met een pilsje. Door de hoge bomen hadden wij geen TV-ontvangst. Jammer. Het sanitair is gedateerd en heeft nodig een opknapbeurt nodig. Douchemunten vind ik vervelend.

De snackbar ziet er onverzorgd uit en nodigt niet uit tot een bezoek.

Gereisd met partner in september 2013

goed

Rob
15-7-2010

Mooi gelegen stadscamping die goed te bewandelen is naar de stad. (2 km)Schoon sanitair. Wel "Mittag Ruhe" van 13.00 tot 15.00 uur. Direct aan de Rijn gelegen.

Gereisd anders in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maaraue in Mainz-Kostheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maaraue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.