Gasthof WeinHotel Perabo

Gasthof WeinHotel Perabo

Gasthof
Pension, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag24°11°

1 review over Gasthof WeinHotel Perabo in het Nederlands

Een rustig hotel met uitstekend restaurant

Ramon
15-5-2015

Weingut Perabo is een prachtig klein hotel met ruime en zeer nette kamers. Het restaurant heeft een kleine maar zeer bijzondere kaart met daarnaast bijzondere seizoensgerechten. De locatie is zeer rustig en de plaats is mooi. Dit is ook een ideale uitvalbasis naar de vele unieke locaties in de buurt maar ook grotere plaatsen zoals Wiesbaden en Koblenz. De gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk en hun eigen wijnen zijn zeker de moeite waard om te proeven. Ik was hier nu maar 1 dag als slaapplaats voor mijn werk maar kom hier zeker een keer terug voor een langere periode.

Gereisd Alleenreizend in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood

• WifiGratis
  • Gratis wifiLobby

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Party service

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof WeinHotel Perabo in Lorch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof WeinHotel Perabo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.