Gasthof WeinHotel Perabo

1 review over Gasthof WeinHotel Perabo in het Nederlands

tja, viel niet mee

Juul
20-5-2016

Lastige review. Kamer in orde, schoon, prima bed, TV werkt, warm water, douche wc schoon, schone handdoeken. Tot zo ver prima. Maar we hadden half pension geboekt en dat kwam niet zo goed uit. We konden voor -20% van de kaart bestellen, of we nog koffie wilden, of we nog een borrel wilden, enz enz. Opeens werkte op dag 2 de Pin niet meer, zodat het contant moest. Het eten was echt onder de maat voor wat voor een (budget) half pension boeking. Ooit een schaaltje rode kool als voorafje gehad? Bediening leek zich ook niet gelukkig te voelen. Vergeleken bij andere vergelijkbare boekingen bij touroperator qua maaltijd echt onder de maat. Lorch zelf was stilletjes maar voor uitstapjes naar Loreley, Rudesheim e.d. prima. Mooie wandelomgeving.

Gasthof info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood

• WifiGratis
  • Gratis wifiLobby

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Party service

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof WeinHotel Perabo in Lorch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof WeinHotel Perabo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.