8,9

15 reviews over Camping Natuurpark Suleika in het Nederlands

Mooie camping met geweldige eigenaren!

Colette
3-12-2018

Tijdens ons weekje vakantie op deze camping kregen we autopech. De eigenaren hebben ons enorm geholpen! Ze wilden boodschappen voor ons meenemen, hebben contact opgenomen met de garage en wilden ons daar heen brengen/halen. Tevens begaf ons kookplaatje het. Ook toen stonden ze meteen voor ons klaar. Omdat we zoveel pech hadden kwamen ze heerlijke zelfgebakken taart brengen. Wat een betrokkenheid, echt geweldig! We gaan zeker nog een keer terug naar deze camping, met een andere auto en een nieuw kookplaatje 🙂

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Top Camping en zeer vriendelijke Eigenaren

Nellie B
19-1-2016

Als je van rust en wandelen houdt is het top. Eten kun je prima in het campingrestaurant. Sanitair is Schoon , En in prima staat. Wij komen er al 25 jaar dus dat wil wel wat zeggen. De camping is een klein familiebedrijf bestaande uit 4 personen en ligt tussen de wijnvelden en midden in de natuur en uitzicht op de Rijn, en niet te vergeten veel uitstapjes mogelijk. Rudesheim am Rhein,Bacherach,Lorely.etc Dus echt aan te bevelen.

mooie camping, eigenaren zeer onvriendelijk

marie
30-8-2015

prachtige camping, goed sanitair met warm water, toiletpapier, afwasmiddel etc. steile klim naar boven, vanaf boven een aantal wandelroutes. Camping eigenaren zijn niet bepaald vriendelijk, zorg er voor dat je contant geld hebt want je kan niet pinnen. Zolang je niet te veel te maken moet hebben met de vrouw van de camping is het een leuke camping. De vrouw is zeer onvriendelijk, heeft geen plezier in haar werk en dat laat ze merken. Simpele vragen als wat wordt het weer vandaag worden erg bot beantwoord met dat weet ik niet. En daar is de kous mee af (een klein voorbeeld) Er is wifi bij de receptie maar slecht bereik, alleen whatsapp werkt.

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Geweldige camping!!

j.oskam46
9-8-2014

Voor ons, kamperend stel, was Suleika een overdonderende, positieve verrassing. De ligging met fraai uitzicht, het perfecte sanitair (wij hadden wel steeds heerlijk warm water, zowel onder de douche als bij de afwas). En de wandelopties, direct vanaf de camping, zijn legio en van een onbeschrijflijke schoonheid. Wij raden niemand iets aan of af. Maar wij komen terug!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Fijne uitvalsbasis, niet geschikt voor kinderen

Ammerins
26-7-2014

Kleine camping, met zeer diverse plekken, sommige heel groot, andere samen op een veldje. Erg steile weg! Sanitair viel ons erg tegen, toiletten oke, maar de douches zijn donkere hokjes waar het water zelden lekker warm werd. 's Avonds om 10 uur ook echt stil, fijn!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

De natuur komt naar je toe

Fam Meijer
17-8-2012

Een mooie camping met ruime plekken en hele gastvrije eigenaars. Ze geven veel informatie en zijn steeds bereid om je te helpen. De meeste gasten blijven maar enkele dagen, het is een doorreis camping. Niet geschikt voor mensen met een beperking. Veel klimmen en trappen naar het toilet/sanitair gebouw.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Rust en ruimte

Ria
22-7-2012

Wij huurden op deze camping een stacaravan. Was een oudje maar goed. Goede bedden,frisse ruimtes, genoeg serviesgoed.Sanitaire voorzieningen goed. Broodjes en andere basisproducten op de camping verkrijgbaar. Mooie plek. Deze camping is speciaal. Je kijkt uit over de Rijn, ontzettend mooi uitzicht. Het is er erg rustig maar er is ook verder niks te doen. Dat was voor ons niet erg. Wij liepen een paar etappes van de Rheinsteig, is goed te doen.

Gereisd Met partner in juli 2012

Mitten im Natur, nah am Rhein

Jacqueline en Koos
16-6-2012

Veel privacy op deze goed verzorgde camping met prima sanitair, gelegen aan de rand van een vogelreservaat, tussen de wijnbergen boven de Rijn. Ligt halverwege Assmannhausen en Lorch. Minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn ivm hoogteverschillen.

Gereisd Met partner in Sun Jun 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

natuurlijke camping

marcel
16-1-2011

Goede camping met mooi uitzicht .prijs kwaliteit erg goed. Vanaf hier kun je veel uitstapjes maken . In de omgeving kastelen leuke plaatsen, ook voor je boodschappen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

groene camping met uitzicht op de Rijn

Melanie
2-9-2010

Medio augustus 2010 zijn we hier twee nachten geweest. Veel plaatsen hebben uitzicht op de Rijn en er is veel beschutting op de camping. We hadden redelijk weer, helaas is de zon 's avonds vroeg achter de bergen (medio augustus zo rond 18.00 uur).

Het sanitair is goed en het restaurant op de camping heel goed!

Beneden bij de camping (het is een flinke klim om op de camping te komen!!) loopt het spoor, hier heb je echter eigenlijk geen last van. Vanaf de camping kun je starten met wandelen of fietsen. Wij hebben de camping gebruikt als uitvalsbasis voor een boottochtje op de Rijn.

Gereisd Met partner in augustus 2010

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurpark Suleika in Lorch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurpark Suleika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.