9,3

3 reviews over Hotel Im Schulhaus in het Nederlands

Mooi hotel !

Gertie
15-8-2015

Het hotel is open vanaf 2013 dus alles is nieuw en perfect in orde. Ruime en schone kamers. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is een goed begin van de dag. Er zijn geen minpunten aan te geven. Toppie! De plaats Lorch is een rustig dorpje. Er zijn in de omgeving genoeg leuke plaatsjes waar wat te beleven valt. Maak zeker een boottocht op de Rijn. Neem de trein naar Mainz, is spotgoedkoop.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Mooi nieuw hotel.. Alles top!

hoekronald
3-8-2014

Hotel ligt midden in het dorpje Lorch. In de directe omgeving is niet zoveel te doen. Er ligt een redelijke italiaans restaurant om 20 meter van het hotel af, prijs is wel nestjes! Helaas is alles redelijk vroeg dicht en hebben wij maar 1 plek gevonden (gelukkig wel aan de Rijn) waar we 's avonds wat konden drinken in Lorch. Hotel is splinternieuw en je ruikt en proeft dat aan alles! Service em bediening is netjes en de kamers zijn groot met alles er op en eraan.

Gereisd Met partner in juli 2014

Geweldig hotel

Annie Moonen
16-6-2014

Hotel ïm schulhaus in Lorch is een geweldig hotel. Zeer vriendelijk en super schoon. Bij aankomst werd je verwelkomt alsof ze je al 10 jaar kennen. Meteen kregen we een lekker wijntje dat was een leuke binnenkomer. We hadden ons hondje meegenomen en bij aankomst op de kamer stond er tot onze verrassing de hondenbakken al klaar. Mooi terras, fijne bedden alleen mocht het kussen wat dikker zijn. Je kon zelf de hele dag/nacht drinken pakken in het restaurant en opschrijven wat je gebruikt had. Fijne badkamer al was een vierkante toilet wel even wennen. 'S morgens een lekker ontbijtje en ons arrangement met boottocht was geweldig, De wijnproeverij bij Altenkirch was het hoogtepunt van de vakantie. Die man kon met zo veel passie vertellen en heel mooi om te zien hoe zijn bedrijf werkte. Daarna de heerlijke wijnen proeven was geen straf. Het plaatsje Lorch vonden wij zelf wat minder maar de omliggende plaatsjes waren wel mooi.

Gereisd Met partner in juni 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Im Schulhaus voor je op een rij gezet:

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Im Schulhaus in Lorch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Im Schulhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.