8,7

7 reviews over Hotel Waldschlösschen in het Nederlands

Gastvrij hotel

Jan-Nelwendels
15-6-2012

Hotel Waldschlosschen is een leuk hotel met hartelijke en vriendelijke mensen. Je wordt gastvrij ontvangen. Onze kamer is ruim en schoon. Jammer dat de kamer geen airco heeft, het is wel erg warm. De ontbijt/diner ruimte is sfeervol ingericht. Het ontbijt is prima en het diner uitstekend. We zijn hier 14 dagen geweest en hebben 14 dagen iets anders gegeten. Je hebt hier echt het idee dat je een welkome gast bent. Het hotel heeft een nadeel en dat is dat je elke dag vanaf de straat wel een twintigtal treden naar boven moet lopen om bij het hotel te komen.

Gereisd Met partner in Fri Jul 25 2003 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige bestemming.

brom
11-5-2011

Grote kamer en badkamer, wel uit jaren 70. Eten bij halfpension matig. Prachtige omgeving. Prijs dubbele kamer zou niet meer dan €70 moeten zijn

Gereisd Met partner in januari 2011

Het ontbijt en avondeten in één woord fantastisch

Hannie van Dort
23-2-2011

Hotel Waldschlossen is een wat verouderd hotel maar de service en de zeer vriendelijke mensen maken alles goed. Niets is te gek en men vind het erg belangrijk dat je zonder hongergevoel weggaat. Ik heb al vele hotels bezocht maar deze ga ik zeer zeker nog een keer bezoeken. De steden Münster en Osnabrück zeer de moeite waard en de omgeving heerlijk om te voet te verkennen. Toen wij er waren scheen de zon maar was het nog erg koud dus de volgende keer een bezoek later in het jaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Feb 21 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een wat late reactie, wij waren daar in juni 2008

Fred met partner
14-8-2010

via een advertentie in een dagblad in 2008 hebben wij een week geboekt in dit familie hotel. Gezien wij dit najaar ( 2010 ) nog een weekje eruit willen was onze bestemming snel bepaald om nogmaals naar dit fantastische hotel terug te keren. Aardige eigenaren, super vriendelijke bediening goede keuken en een zeer mooie omgeving om heerlijk te wandelen en mooie uitstapjes te maken. o.a. Heidelberg.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer gezellig.

jlebbink
6-5-2009

hotel is geweldig we komen dit jaar terug kan wegens omstandigheden nog geen datum vast leggen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2008
2008

Voor herhaling vatbaar!

annet van den heerik
1-10-2008

Dit hotel is dankzij de vriendelijke bediening en het heerlijke eten de moeite waard! Ook de omgeving is zeer geschikt voor wandelen en leuke plaatsjes bezichtigen.

Gereisd Met partner in september 2008

Klein hotel met maar zo'n 14 kamers, waarvan 2 eenpersoons

H. Swart
26-2-2008

Klein hotel met maar zo'n 14 kamers, waarvan 2 eenpersoons. Goed ingericht. Prima keuken. Veel aanloop van locale eters. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook het gastvrije eigenaars-echtpaar maakt deel uit van het personeel. Hotel thans rookvrij. Beperkte recreatieruimte. Ligt nabij stadscentrum. Nadeel: ligt fors hoger dan de drukke hoofdweg en via trap bereikbaar. Voordeel: bushalte voor de deur (meestal halfuurdienst). Wandelingen direkt vanuit hotel en uitstekend gemarkeerd. Dichtstbijzijnde treinstation: Bensheim. Aangename terrasjes rondom en zittuin.

Gereisd Met partner in februari 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldschlösschen in Lindenfels, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldschlösschen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.