Hotel Landhaus Sonne

• Sauna
Tonen op kaart

18 reviews over Hotel Landhaus Sonne

• 8Frans Hulleman18-08-2013

Schitterend hotel voor een rustig verblijf

Landhaus Sonne is een heerlijk Hotel. Er wordt alles aan gedaan om het de gasten naar het zin te maken. Zeer vriendelijk. Het kleine Hotel geeft je een thuisgevoel. Het ligt middenin de natuur. Het uitzicht vanaf het terras is adembenemend mooi. Goed voor een korter en een langer verblijf. De kamers zijn eenvoudig, maar zeer schoon. Heerlijke douche en goede bedden. Ook de Jazz-avond is bijzonder gezellig. Er is voldoende te bekijken in de omgeving en er zijn legio leuke restaurantjes om eens wat anders te eten.. Wij hebben genoten.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Coby25-04-2013

Meivakantie

Mooie omgeving nabij Furth met heerlijk zwembad! Kinderen hebben genoten van het hotel en de omgeving, heerlijk wandelen direct vanuit het hotel met prachtige uitzicht. Bediening zeer vriendelijk en heerlijk eten! In de zomer zijn we nogmaals geweest omdat het goed was bevallen! Grotten tocht en rotsen beklimmen in de omgeving. Technic museum in Speyer.. Kasteel bezocht.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 9Yvette slabbers23-04-2013

Heerlijke plek met prachtig uitzicht

Heerlijk op terras gezeten in de zon met mooi uitzicht. Eigenaar en zijn vrouw zijn super vriendelijk en gastvrij. Heerlijk uitgerust zijn wij verder gegaan naar onze eindbestemming Kamers zijn mooi ruim en schoon. Eten was heerlijk warme broodjes bij ontbijt!

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 8Marianne03-08-2012

Leuke kamers. Gastheer doet enorm zijn best.

We hebben genoten. Hadden een mooie kamer, eten was ok maar niet culinair (maar dat kan ook niet als je het alleen moet doen). Wat ons altijd bij zal blijven is de muziekavond en het enthousiasme van onze gastheer. Chapeau!

Gereisd met partner in juni 2011

• 5Anneke Gommers15-07-2012

Valt tegen!

Mooie foto's, mooie omschrijving, maar valt in de praktijk erg tegen. Slecht en heel karig ontbijt Slechte maaltijden. De kamer is ruim maar gedateerd. Zeker geen aanrader. We vragen ons af hoe dit hotel aan zo'n goede beoordeling komt.

Gereisd met partner in juli 2012

• 10Anoniem28-10-2011

Geweldig! Vriendelijk, gastvrij. Top locatie

Landhaus Sonne is een heerlijk Hotel. Er wordt alles aan gedaan om het de gasten naar het zin te maken. Zeer vriendelijk, top! Het kleine Hotel geeft je een thuisgevoel. Het ligt middenin de natuur. Het uitzicht vanaf het terras is adembenemend mooi. Je kunt er prima werken door de rust. Goed voor een korter en een langer verblijf. De kamers zijn eenvoudig, maar zeer schoon. Heerlijke douche en goede bedden. Wil je naar de stad dan kan dat in de buurt of je kunt naar Frankfurt. Wij hebben genoten.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 9Bartha24-10-2011

Fantastisch mooie plek en zeer klantvriendelijk!

Landhaus Sonne heeft een vreselijk mooie ligging waar je heel goed kunt wandelen, paardrijden, biken en vooral tot rust komen. Het hotel biedt een terras met uitzicht over de heuvels en vallei. Het hotel wordt gerund door een Nederlands echtpaar die er alles aan doen om het de gasten naar het zin te maken. Zeer hulpvaardig en klantvriendelijk. De prijs-kwaliteitverhouding is goed. Het is een eenvoudig maar zeer sfeervol Hotel. Bedden zijn goed en je slaapt er als een roos. Goede douche! Ons eigen balkon bood een geweldig uitzicht. Het Hotel heeft een Sauna, zwembad en massage faciliteiten. Wij hebben genoten en gaan zeker terug!! Af en toe is er live muziek. All that Jazz! Een heerlijk lang weekend.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 10Frank30-07-2011

Komen zeker terug

Heerlijk ontspannen. Prachtige ligging. Gastheer Emil heeft het ons prima naar het zin gemaakt. Een aanrader voor de korte vakantie.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Diana21-07-2011

heerlijk tot rust komen

Het Landhaus Sonne is een eenmans bedrijfje waar de eigenaar zijn uiterste best doet het zijn gasten naar hun zin te maken. Het huis ligt aan de rand van het dorp in een schitterende omgeving om heerlijk tot rust te komen, of om juist actief te zijn met wandelen en fietsen. Er liggen diverse leuke dorpen en steden in de omgeving die de moeite waard zijn om te bezoeken. In het restaurant wordt ieder avond een lekker 3 gangen menu geserveerd.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9boudewijn en jellie van eenennaam15-07-2011

fantastische plek!

zeer vriendelijke en veelzijdige gastheer die veel aandacht aan zijn gasten geeft. 's avonds tijdens het diner in het sfeervolle restaurant werden wij aangenaam verrast door een spontaan muzikaal optreden van de gastheer. kamer was prima! een aanrader voor zowel doorreis als sportief/cultureel verblijf.

Gereisd met partner in januari 2011

2 tips over Hotel Landhaus Sonne

• Anneke Gommers, 15-07-2012

Bezoek de plaatsjes Miltenberg, Michelstadt en Heidelberg. Goed restaurant op ongeveer 2km afstandt is 'die Kreuzung".

• Bartha, 24-10-2011

Uitstekend voor wandelaars en als je op doorreis bent of in Frankfurt een beurs hebt. Als je het van tevoren doorgeeft kun je prima in het Hotel eten. Er is geen a la carte, maar een goede maaltijd. In de buurt hebt je wat restaurants.

0 vragen over Hotel Landhaus Sonne

• Balkon / terrasTerras