Pension Karina

29 reviews over Pension Karina in het Nederlands

Daar voel je je thuis!

Hermine Vluggen
5-8-2013

Wij genoten een paar heerlijke daagjes in pension Karina. De gastgevers zijn heel vriendelijk en je wordt er met open armen ontvangen. Het zwembad is heerlijk en in de tuin kun je lekker relaxen. Kortom een reisje waard. Theo en Hermine uit Zwitserland.

Fijne plek

van Houtem
31-3-2013

Mooie rustige ligging erg geschikt voor wandelaars,natuur liefhebbers.

Zeer klantvriendelijk en prima prijs kwaliteitsverhouding.

Er wordt alles aan gedaan om de gasten het naar hun zin te maken!

Ruime schone kamer(s), gezellige eetgelegenheid, met uitzicht op tuin met zwembad.

Geweldige verzorging

paul Kok
16-9-2012

We hebben hier een week gezeten en dat was geweldig. Natuurlijk is het hier geen feestomgeving, maar als je van rust houdt is dit een geweldige plek. De verzorging van Gert en zijn familie is fantastisch. We hebben gekozen voor het 4 gangen diner en dat hebben we geweten. Gert kookt deels zelf en verwerkt vooral lokale producten in zijn gerechten. Alles vers klaargemaakt en je proeft de liefde waarmee dat gebeurt. Er kan veel, zo namen wij iedere avond ene kan koffie mee naar de kamer. Dat is allemaal te regelen zonder enige vorm van moeilijk doen. Je merkt echt dat Gert zijn gasten wil verwennen. Als je dan na 8 dagen de rekening krijgt schrik je van de lage prijs die dit alles moet kosten. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Uitstekend pension

marja mesken
24-7-2012

We hebben genoten van ons verblijf van 3 nachten in Pension Karina, nette kamers met minibar, balkon met zitje en zicht op het zwembad waar wij geen gebruik van hebben gemaakt, het weer was niet zo geweldig.

De badkamer was gedateerd, maar schoon en de douche werkte prima, dat vinden wij belangrijker dan de tegels en kleuren uit de tachtiger jaren.

Het ontbijtbuffet was uitstekend, veel variatie en iedere dag met liefde gemaakt door de zeer vriendelijke eigenaar/gastheer. Als we ooit weer in de buurt zijn is dit pension zeker voor herhaling vatbaar!

Goed en vriendelijk pension

F.W.Jaarsma
9-9-2011

Van 21/8 tot 29/8 een week geweest,schitterend weer en een pension in huiselijke sfeer.

Omgeving schitterend en pension met zwembad en mooie tuin is ook een aanrader,wij komen in ieder geval terug.

Totale inrichting pension laat ik maar zeggen retro,daardoor van ons geen 10 maar een 9.

Wij hadden de neiging zoals velen voor ons ook een 10 te geven,maar dat is te veel van het goede.

Freek en Truus

fantasties

Ben en Betty Deen
8-8-2011

Dit is een zeer goed pension.

Je wordt hier hartelijk ontvangen door de familie Jendriczka.

Het ontbijt en avond eten is heerlijk en gevarieerd .

Het zwembad is mooi met een mooie tuin er bij. en de kamers zijn ook mooi ingericht.

Wij gaan zeker nog eens. Ben en Betty Deen

het wat super leuk

melissa
7-6-2011

ik ben er geweest met me familie waar bij er 3 kleine kinderen waren en wat oudere kinderen en vaders en moeders en zussen en opa en oma het was er verzorgd eten was echt goed en de mensen kwamen zich al voorstellen toen we er waren echt netjes van hun mijn opa en oma zijn er ook vaker geweest dus ik weet wel zeker dat ze veel vaker gaan!!!!!!

Gastvrijheid en Service met Hoofdletters

Peter Grispen
27-5-2011

Ik heb het genoegen gehad 1 nacht te mogen verblijven. Ik heb pension Karina verkozen boven de gebruikelijke zakenhotels waar men over het algemeen voor veel minder service veel meer moet betalen. De gastheer is vriendelijk en bijzonder gastvrij. Het eten was warm (ik noem 'm, omdat ik bij gerenomeerde restaurants lauw warm gewend ben). De slaapkamer en badkamer is gedateerd maar fris en schoon en de matras staat vanaf nu op 2 in mijn persoonlijke top vijf (1 is de watertoren in Dordrecht). Ik weet het zeker als ik weer in de buurt moet zijn, dan weet ik al waar ik ga slapen.

Weekje met Pasen Uit de kunst.

Fam. Broekgaarden
4-5-2011

Pension Karina was voor ons een verrassing. De kamer die wij hadde4n was uitstenkd, gezellig e schoon met prima bedden en een uitgebreide zithoek. Gert ( de eigenaar) en zijn vrouw plus het personeel waren zeer vriendelijk en het eten was er voortreffelijk.

zeer gastvrij pension in bosrijke omgeving

cor plugge
13-1-2011

wij hebben de dagen rondom de jaarwisseling 2010-2011 in pension "karina" doorgebracht. de kamer was wel retro maar keurig schoon. het bed was prima de badkamer klein maar netjes. wij hadden onze grote honden bij ons en dat was echt geen probleem! oudejaarsavond was vanaf 19:00 tot middernacht een avondvullend 8 gangen diner was echt geweldig! de eigenaars zijn bijzonder attent vriendelijk en gastvrij. het pension ligt in Lindenfels een klein oud stadje met een ruïne en vakwerkhuisjes midden in een bosrijke omgeving waar je elke dag een andere route kunt wandelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Karina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Karina in Lindenfels, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Karina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.