Reviews over Lindenfels

Schitterend hotel voor een rustig verblijf

Frans Hulleman,
    18-8-2013

Landhaus Sonne is een heerlijk Hotel. Er wordt alles aan gedaan om het de gasten naar het zin te maken. Zeer vriendelijk. Het kleine Hotel geeft je een thuisgevoel. Het ligt middenin de natuur. Het uitzicht vanaf het terras is adembenemend mooi. Goed voor een korter en een langer verblijf. De kamers zijn eenvoudig, maar zeer schoon. Heerlijke douche en goede bedden. Ook de Jazz-avond is bijzonder gezellig.

Er is voldoende te bekijken in de omgeving en er zijn legio leuke restaurantjes om eens wat anders te eten.. Wij hebben genoten.

Daar voel je je thuis!

Hermine Vluggen,
    5-8-2013

Wij genoten een paar heerlijke daagjes in pension Karina. De gastgevers zijn heel vriendelijk en je wordt er met open armen ontvangen. Het zwembad is heerlijk en in de tuin kun je lekker relaxen. Kortom een reisje waard. Theo en Hermine uit Zwitserland.

Meivakantie

Coby,
    25-4-2013

Mooie omgeving nabij Furth met heerlijk zwembad! Kinderen hebben genoten van het hotel en de omgeving, heerlijk wandelen direct vanuit het hotel met prachtige uitzicht. Bediening zeer vriendelijk en heerlijk eten! In de zomer zijn we nogmaals geweest omdat het goed was bevallen! Grotten tocht en rotsen beklimmen in de omgeving. Technic museum in Speyer.. Kasteel bezocht.

Heerlijke plek met prachtig uitzicht

Yvette slabbers,
    23-4-2013

Heerlijk op terras gezeten in de zon met mooi uitzicht.

Eigenaar en zijn vrouw zijn super vriendelijk en gastvrij.

Heerlijk uitgerust zijn wij verder gegaan naar onze eindbestemming

Kamers zijn mooi ruim en schoon.

Eten was heerlijk warme broodjes bij ontbijt!

Fijne plek

van Houtem,
    31-3-2013

Mooie rustige ligging erg geschikt voor wandelaars,natuur liefhebbers.

Zeer klantvriendelijk en prima prijs kwaliteitsverhouding.

Er wordt alles aan gedaan om de gasten het naar hun zin te maken!

Ruime schone kamer(s), gezellige eetgelegenheid, met uitzicht op tuin met zwembad.

Lindenfels scoort een 7,8 uit 10, op basis van 13 reviews