Lindenfels

Reviews over Lindenfels

Gezellig

Jan-Nelwendels,
    15-6-2012

Een gezellig klein plaatsje met een kasteel boven op de berg. Toen wij er eind juli, begin augustus waren was er een klederdrachten optocht(bijzonder leuk) Ook was er 4 dagen feest op het kasteel, heel gezellig. De plaatselijke wandelvereneging houdt wekelijks wandelingen waar je bij uitgenodigd bent om aan deel te nemen.Je rijdt gratis met de bus mee naar een leuk wandelgebied en dan maken ze een wandeling van ongeveer 9 km. door het Odenwald. De wandeling gaat voornamelijk dalend naar een cafe waar gezamelijk wat gegeten en gedronken wordt.Ter afsluiting worden er met z'n allen diverse wandelliedjes gezongen. Men vindt het bijzonder als je met de club meeloopt.

Gereisd met partner in juli 2003

Een aanrader

Madeleine,
    30-7-2011

Ondanks het mindere weer hebben wij ons prima vermaakt. de gastheer was zeer behulpzaam bij het plannen van de uitstapjes. Veel resepct voor de lange dagen die hij maakt en toch zo vriendelijk zijn.

Meteen geboekt voor een weekeinde in September.

Gereisd met partner in januari 2011

Kleine plaats met een leuke burchtruïne.

J.M. ter Haar,
    20-6-2010

In Lindenfels zelf is niet veel te doen, maar de natuur in de omgeving is prima om te wandelen. In de directe omgeving ook mooie stadjes als Bensheim en Heppenheim. Voor liefhebbers van wandelen in de natuur en het bekijken van mooie oude stadjes is dit gebied een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2010

een aardig stadje

johan en anja wegdam,
    18-12-2008

een klein en knus stadje met mooie uitzichten is nog een kasteelruine in het stadje dat wat hoger ligt in een prachtige natuur alleen het uitgaans leven is hier ver te zoeken voor rust zoekers is het top

Gereisd met partner in december 2008

Stadje ligt op een heuvel, wat voor wandelaars flink en

H. Swart,
    26-2-2008

Stadje ligt op een heuvel, wat voor wandelaars flink klimmen en dalen is, maar wel mooie uitzichten geeft.

Mooie omgeving. Gezellig autovrij winkelstraatje in centrum. Musea, kasteelruine en dorpshuis. Kleine supermarkt en veel snackbars.

Gereisd anders in februari 2008
Lindenfels scoort een 7,8 uit 10, op basis van 13 reviews