Camping Lahn Camping Limburg

43 reviews over Camping Lahn Camping Limburg in het Nederlands

Nooit meer

Brigit
9-9-2018

Waardeloze camping. Vies, niet vriendelijk, onduidelijk en duur voor wat je krijgt. Douchemunten a €1,00 is echt te idioot... Wil best betalen... Voor een schoon sanitair. Ik heb eerst zelf de toilet en douche schoongemaakt voor ik er gebruik van ging maken. Daarnaast is het een doorreis camping... Om klokslag 8 uur zit er iemand achter de balie, om je overnachting te kunnen betalen (kan niet op voorhand). Dus een rij mensen die allemaal wegwillen en zich rot lopen te ergeren aan hoe je behandelt wordt. Daarnaast, zoals eerder beschreven, een Nederlandse en Belgische meneer die mensen de plek aanwijzen op een zeer onvriendelijke manier... Geen lekkere afsluiter voor je vakantie.

Leuke camping, prachtig stadje vlakbij

Gijs
28-8-2018

In tegenstelling tot sommige eerdere beoordelingen vonden wij het sanitair schoon en prima in orde, wel wat gedateerd, maar zeker een voldoende waard. Ook werden wij vriendelijk ontvangen en kregen een mooie, op ons verzoek schaduwrijke, plaats aangewezen.

Wat ons later wel opviel was het hoogst irritante en autoritaire gedrag van een Nederlandse camping assistent (?). Deze, volgens een bordje bij zijn caravan, Lahnmanager Arie, liet de nieuw aangekomen campers en caravans hun kampeermiddel op exact de plaats neerzetten die hij in zijn hoofd had. Onze overbuurman moest op last van Arie zijn caravan tot 3x toe verplaatsen, de laatste keer een erg kinderachtige 30 cm !!!

We zagen dit gedrag later nog enkele keren en ik kan me heel goed voorstellen dat een nieuwe aankomer hier heel erg geirriteerd door raakt. Deze “Feldwebel“ Arie vind ik dan ook geen goed visitekaartje voor de camping, ik hoop dat de eigenaren dat ook zullen inzien.

Nooit meer!

v Lieshout
18-8-2018

Voor een nachtje, oke...maar dan ook snel weer weg! De "receptie" ruikt zo ontzettend naar rook, bah wat een aankomst.. douchen met muntjes, dat is niet van deze tijd! Krappe plaatse, een zelfingenomen Nederlandse medewerker wijst je je plek...sanitair veroudert en vies... mooie ligging dat wel, maar dat is dan ook het enigste pluspunt wat ik kan bedenken.

Nooit meer

Nederlander
16-8-2018

Eens maar niet weer, bah sanitair vies

Klein sanitair kranen stuk

Eens maar nooit weer

Rien
25-6-2018

Op doorreis van Kroatie naar huis (Asten) hebben wij deze camping voor een nacht bezocht. De camping is mooi gelegen aan een rivier. De prijs voor twee personen met hond en een caravan

, € 24,50 viel wel mee. Het is natuurlijk uit de tijd van de Batavieren dat je muntjes moet kopen om de douchen en om warm water te hebben voor de afwas. Als je op doorreis bent , wil je s'morgens natuurlijk weer vroeg weg , maar dat viel tegen. De poort gaat s'morgens pas om 8.00 uur open en dan moet je eerst ook nog afrekenen. Je begrijpt wel dat er dan al een aantal reizigers met auto en caravan voor de poort staan te wachten. De Nederlandse plaatsaanwijzer is een hoogst irritante - arrogante man, die alles beter weet en kan. Het restaurant is goed en snel. Het sanitair is sterk verouderd maar schoon. Voor ons was dit een keer maar nooit weer.

Mooie plek voor een bezoek aan Limburg an der Lahn

Gerard
10-9-2017

Prima camping met een nogal aanwezige Nederlandse plaats aanwijzer.

Prima doorreiscamping

Marielle
19-8-2017

Wij hebben hier 1 nachtje gestaan, omdat ze dichtbij de snelweg zitten. We werden vriendelijk geholpen voor een plekje. Je staat aan de spoorweg waar regelmatig goederentrein voorbij gaat.

Sanitair is oud maar wel schoon.

Vooraan heb je een eetgelegenheid. Hier hebben wij overheerlijke schnitzels gegeten!

Prima om te overnachten

Corina
13-8-2017

Wij hebben hier 2 nachten gestaan op doorreis. Langgerekte camping direct aan de rivier. Sanitair in orde. Op sommige plaatsen heb je een lang elektriciteitssnoer nodig. Wel wat geluidsoverlast van de trein en de brug waaraan gewerkt wordt. Het stadje is zeker een bezoek waard, met veel oude vakwerkhuizen.

Prima camping voort kort verblijf en uitstapjes

Gert Berntsen
29-9-2016

De camping lig vlak bij de A3 en is een prima doortrek camping, maar ook echt geschikt voor uitstapjes of fietstochten in de buurt. Vriendelijk personeel, goede standplaatsen en water en elektra op enige afstand. Goed restaurant, winkeltje, broodjesservice en een fraaie ligging "an der Lahn". Wel nogal wat achtergrond geluid van de snelweg en de spoorbaan aan de overkant. Limburg is echt de moeite waard, maar ook de omgeving.

Prima tussenstop camping

Baflo Bill
18-8-2016

Prima ontvangst door A3 die op zijn brommertje je een geschikte plaats geeft. Sanitair oud mazr netjes. Ruime plek. Vlakbij schitterende centrum. Verse broodjes. Niet duur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lahn Camping Limburg in Limburg an der Lahn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lahn Camping Limburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.