Camping Lahn Camping Limburg

Camping Lahn Camping Limburg
6,9

38 reviews over Camping Lahn Camping Limburg in het Nederlands

Prima camping met een nogal aanwezige Nederlandse plaats aanwijzer.

Prima doorreiscamping

Marielle
19-8-2017

Wij hebben hier 1 nachtje gestaan, omdat ze dichtbij de snelweg zitten. We werden vriendelijk geholpen voor een plekje. Je staat aan de spoorweg waar regelmatig goederentrein voorbij gaat.

Sanitair is oud maar wel schoon.

Vooraan heb je een eetgelegenheid. Hier hebben wij overheerlijke schnitzels gegeten!

Prima om te overnachten

Corina
13-8-2017

Wij hebben hier 2 nachten gestaan op doorreis. Langgerekte camping direct aan de rivier. Sanitair in orde. Op sommige plaatsen heb je een lang elektriciteitssnoer nodig. Wel wat geluidsoverlast van de trein en de brug waaraan gewerkt wordt. Het stadje is zeker een bezoek waard, met veel oude vakwerkhuizen.

Oude reviews (archief)

Prima camping voort kort verblijf en uitstapjes

Gert Berntsen
29-9-2016

De camping lig vlak bij de A3 en is een prima doortrek camping, maar ook echt geschikt voor uitstapjes of fietstochten in de buurt. Vriendelijk personeel, goede standplaatsen en water en elektra op enige afstand. Goed restaurant, winkeltje, broodjesservice en een fraaie ligging "an der Lahn". Wel nogal wat achtergrond geluid van de snelweg en de spoorbaan aan de overkant. Limburg is echt de moeite waard, maar ook de omgeving.

Prima tussenstop camping

Baflo Bill
18-8-2016

Prima ontvangst door A3 die op zijn brommertje je een geschikte plaats geeft. Sanitair oud mazr netjes. Ruime plek. Vlakbij schitterende centrum. Verse broodjes. Niet duur.

gezellige camping

Fam Ike
15-8-2016

lang gerekte camping aan de Lahn, met aan de overkant weg en trein

Echte doortrekcamping met prima restaurant

Je plaats wordt aangewezen door Nederlandse camping medewerker, erg vriendelijke man

Sanitair is oud maar wel schoon

Door de week overdag geluidsoverlast door sloopwerkzaamheden van viaduct. Schoon vernieuwd en deels nieuw sanitair, douchemunten. Prima Wifi. €2 per dag. Prima eten bij de camping, zeer Duits. Prachtige oude stad met leuke winkels en horeca en een gave Domkirche op 5 min loopafstand van de camping. Bezoek Werkstadt, oude treinremise, omgebouwd tot winkelcentrum.

Door trek camping

A.Laan
19-7-2016

Ze zijn met de brug bezig aan het eind van de camping, dit geeft veel geluid overlast.

De man die de plaatsen aan wijst lijkt bazig maar dat valt erg mee het is gewoon een behulp zamen brombeer.

Fietsen valt niet mee. Keer links af van de camping en rechts dan heb je het gehad.

Stadje is leuk.

Sanitair is schoon maar erg oud!

Je kunt er voor weinig geld goed eten,

Nog een nadeel de slagboom is dicht tussen 13 en 15.00uur ,op zondag is er na 11uur niemand meer aanwezig op de receptie.

Een camping om als doortrek camping gebruiken maar niet voor langdurige.vakantie

Leuke camping voor kort verblijf

cruyshoeve
17-7-2016

De camping ligt mooi aan de Lahn. Maar is wel moeilijk te vinden. Je gaat over een industrieterrein of dwars door een woonwijk met smalle straatjes. Het personeel is erg vriendelijk. Wij kwamen tijdens de middagpauze aan, maar werden door een medewerker toegelaten en kregen een mooi plekje aan het water. Je hebt dan wel een lange kabel nodig, omdat de elektriciteitskast ver weg is. Het sanitair is erg oud, maar wel goed schoon. Het restaurant is prima. Goed eten voor een redelijke prijs. Wij zijn enkele dagen gebleven omdat wij het oude stadje wilden zien. Erg mooi. De omgeving is niet bijzonder. Een zeer grote supermarkt waar je echt alles kunt kopen is dichtbij. Het is een leuke camping voor een keertje, maar niet om de hele vakantie te staan.

goede camping leuke stadje

Piet Roelofs
19-1-2016

Een eenvoudige camping met redelijk sanitair, een goed restaurant waar je voor een redelijke lage prijs een goede maaltijd krijgt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lahn Camping Limburg in Limburg an der Lahn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lahn Camping Limburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lahn Camping Limburg scoort een 6.85 uit 10 op basis van 49 reviews.