Hotel Zur Igelstadt

geen speelplaats

nooit meer

Fred Dubost,
26-6-2018

het Hotel is een motorclub Hotel ,wat niet vermeld staat, het ontbijt en warm eten is goed ,maar geen verse groeten , vaak Blik , de kamers zijn eenvoudig en oud en de badkamer is een ramp ,recht voor de toilet zitten gaat niet en met je hoofd hang je in de wastafel, de balkon is ronduit vies er staat een oude plastic tafel en stoelen waar de Sigarettenpeuken op uitgedrukt zijn ,het zelfde geld voor de plantenbakken geen planten maar peuken , in het Weekend worden de kamers niet schoongemaakt, in het Dorp zelfs is niets te beleven een Hotel gesloten en een staat te koop om wat te zien is het Stuwmeer Edersee en uur ? rijden van het Hotel maar naar een dag of drie ben daar ook klaar mee

Kon er mee door

Poeder,
4-10-2017

We vonden het een leuk hotel, alleen moet je niet veel verwachten. Het eten is in buffet opgesteld en wat er staat is het . Lust je het niet heb je gewoon pech gehad. Vriendelijk personeel en wij hebben op 1 ding na helemaal geen klachten. Misschien omdat wij ook van simpele dingen kunnen genieten. We hadden drie nachten geboekt maar liep toch even anders. Helaas moesten wij een dag eerder naar huis aangezien het bed waar wij op lagen wel van beton leek,en we de tweede nacht geen oog dicht haaien gedaan . Ik ben zwaar rugpatient en had dit door gegeven maar die ene nacht kregen we helaas niet vergoed. Het is er verders goed vertoeven en schoon, en als je geen moeilijke eter bent is ook het eten heerlijk. Jammer van de bedden want daardoor komen we daar niet meer terug.

HotelSpecials.nl

Prachtige kamer in een klein gezellig Familiehotel

Mieke van Schijndel,
2-9-2017

Eten was heerlijk.

Wifi was niet op de Hotelkamer te ontvangen.

Prima verblijf gehad

Dan van der Poel,
12-8-2017

Fijn 3-sterrenhotel met ontbijt en avondeten in buffetvorm. Was prima, goede prijs-kwaliteitsverhouding. Vriendelijk personeel. Kamer was eenvoudig maar netjes. Gelegen in een zeer rustige omgeving.

Nooit meer

Went,
14-7-2017

Het is een onvriendelijk ontvangst geweest. De vrouw des huizes was zeer onbeschoft om iemand te durven beschuldigen van stelen. Terwijl ze zelf niet goed op de hoogte was van de situatie.

Eten was niet goed, veel uit blik.

Ontbijt was redelijk. S' avonds was er niets te beleven. De deur gaat op slot en verplicht vroeg naar bed.Het welkomsdrankje en de lunch en een fles water hebben wij ook niet gekregen.

Eens en nooit meer.

Nooit meer

W laterveer,
12-7-2017

Zeer arogant komen verplichten niet na.Eten zeer slecht ontbijt beperkt neem je iets teveel wodt je beschuldig van stelen waardoor het erg onpasselijk werd met de eigenaarrese.Mensen ga hier niet naar toe!Hotel niet van deze tijd.

Tja!

Alflen,
10-7-2017

Gehoord dat het rechterdeel gemoderniseerd is. Wij hadden een kamer in het linkerdeel. Verouderd, smoezelig aandoende vloerbedekking, badkamer niet voldoende schoon (veel vuil bij het raampje) veel kalk sporen in het toilet, een kraan waar een spetterende straal uit kwam en de douchekop i.d. Het ontbijt was redelijk maar kom niet wat later dan is e.e.a. op en op is op! Het avondeten is niet slecht maar zou met enige moeite smakelijker kunnen. Dan loopt er bij het personeel een bejaarde man die op luide toon de klant afblaft als een ouderwetse Rottenfuerer zijn bevelen geeft.

Kortom geen aanrader!

Heel goed

Hilly,
13-6-2017

In het dorp is helemaal niets te beleven in het hotel was het prima, het personeel was vriendelijk en de bazin deed alle moeite om het voor mijn gehandicapte man zo aangenaam mogelijk te maken.

heel prettig hotel

Joke Wals,
12-5-2017

wij kunnen ons totaal niet vinden in de negatieve recensies, wij hadden een voordelige boeking via touroperator, en kregen een mooie kamer met zeer goede bedden en een schone badkamer. Het eten was ruim voldoende en goed verzorgd. Uiterst prettige mensen.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Igelstadt in Lichtenfels, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Igelstadt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.