Pension

14 reviews over Pension Landhaus Vesper in het Nederlands

Altijd thuis komen

Ronald
9-7-2017

Locatie is geweldig zodra je hier binnen komt is het het echt het gevoel van vakantie. In mijn jeugd vaak hier op vakantie geweest met buren en familie het was altijd top .jaren later met onze kinderen ook hierop vakatie geweest ook zij hebben genoten . Ik zal hier zekerr nog terug komen . De familie Vesper is gastvrij en zeer behulpzaam echt tol

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Een fantastisch familiehotel

Gerda en René
9-5-2017

Landhaus Vesper is een fantastisch familiehotel, waar de gastvrouw en -heer 's avonds na het eten mee aan tafel komen zitten voor een gezellige babbel. Je voelt je hier dadelijk thuis. Niet alle kamers bezitten tv en een kluisje moet je hier niet zoeken, maar de vriendschap die je hier ontvangt maakt alles goed. Zowel het ontbijt als het avondeten is voldoende en heel gevarieerd. Het is de 3de maal dat wij in dit hotel logeren, en wij hopen hier zeker terug te komen.

Gereisd Met partner in april 2017

ook in het dertigste jaar was het weer fantastisch

Hans Praag
8-3-2017

als je al 29 jaar bij de Fam Vesper komt kun je daar alleen maar positief over zijn altijd even vriendelijk smorgens een goed ontbijt savonds lekker warm eten mooie kamers met eigen toilet en douche zonneweide zwembad en een prachtige omgeving voor wandelaars en fietsliefhebbers te veel om op te noemen, reserveer een keer en oordeel zelf.

Gereisd Met partner in februari 2017

Fantastisch rustpunt

Familie Baars
13-6-2015

Omdat wij hier al 15 jaar komen. Soms meerdere keren per jaar, hetgeen eigenlijk al genoeg zegt, voelen wij ons verplicht hier een keer een beoordeling te schrijven. Ben het volledig eens met alle andere beoordelingen. Wandelen, fietsen voor de enigszins geoefende fietsers. Mountainbikeroutes enz. Het zwembad is klein maar zeer geschikt voor enige verkoeling bij warm weer. De tennisbaan kan wel een opfrisbeurtje gebruiken, maar er is prima op te tennissen. Grote ligweide met kinderspeelmogelijkheden. Eigenlijk te veel om op te noemen. Als het niet te druk is drinken Edith en Friedhelm graag een gezelligheidborreltje met de gasten mee. Al met al een aanrader voor mensen die niet van megalomane fratsen houden. En alles zeer gastvrij.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige vakantie !

Dorothee Lamla
24-5-2015

Voor de eerste keer ergens komen en je meteen thuis voelen, dat overkomt je niet vaak, maar hier zeker wel. Heel vriendelijke mensen, familiair, ongedwongen .... gewoonweg fantastisch!!! Als je van wandelen en natuur houdt ben je hier aan het juiste adres. Je kunt hier alle kanten op. Het ontbijt is rijkelijk, beter gezegd meer dan genoeg en het avondeten idem. Ze kunnen er wat van. En voor de prijs hoef je het niet te laten. Als je iets nodig hebt, je vraagt het maar. Dit was de eerste keer, maar zeker niet de laatste. Ik kan Landhaus Vesper alleen aanbevelen. Ik kom terug.

Gereisd Met vrienden in Thu May 14 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

grandioos

e. de kroon
8-5-2014

Na bijna 30 jaar, weer bij de fam Vesper geweest, Nog steeds even vriendelijk en gemoedelijk, Ik zou bijna zeggen famiie, Een geweldig pension om tot rust te komen, En dicht bij Winterberg, alleen veel goedkoper, het eten is voortreffelijk, heel gast vrij, ook geschikt met kinderen, met zwembad en tennisbaan, Een echte aanrader, mooie kamers, geweldig uitzicht, wat kan een mens nog meer wensen, Ik kan het iedereen aanbevelen, Wij gaan hier zeker vaker terug.

Gereisd Met vrienden in februari 2014

al 25 jaar te gast bij de Fam Vesper.

Hans Praag
3-2-2014

Als je al 25 jaar bij de Fam. Vesper te gast bent, heeft het maar weinig woorden nodig om dit pension Landhaus Vesper aan te bevelen, het bevalt ons nog steeds en zullen nog vele jaren hier vertoeven om van de rust, het eten en de gemoedelijke sfeer te genieten.

Gereisd Met partner in januari 2014

prima hotel voor rustzoekers

c_branje
11-11-2013

Het hotel is heel rustig gelegen, aan de rand van een klein boerendorpje van ca. 400 inwoners. Mooi wandelgebied. Mooie kamer met eigen zithoekje bestaande uit tweezitsbankje, fauteuil en tafeltje. Balkon met twee stoeltjes. Kamer aan de achterkant van het gebouw, dus geen last van voorbijrijdend verkeer. Lekker ontbijt met o.a. verse broodjes, eitje (soms gekookt, soms gebakken). Avondeten zat ook in de prijs inbegrepen. Iedere keer een verrassing wat de pot schafte. Altijd soep, hoofdgerecht, toetje. Ruim bemeten porties. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Vriendelijke mensen. Er waren gasten die er al 22 jaar kwamen, dat zegt wel iets. Goede uitvalsbasis voor tochtjes naar o.a. Frankenberg, Fritzlar, Bad Arolsen, Korbach.

Gereisd Met partner in september 2013

Zeer gastvrij echtpaar

P.v.d.Bergh
30-9-2013

Pension Landhuis Vesper is van een zeer gastvrij en vriendelijk echtpaar die de tijd heeft voor een gesprek. Let wel op, door de grote en lekkere hoeveelheid eten kom je snel enkele kilo's teveel aan. In de omgeving is niets te doen, maar met de auto zijn op niet al te grote afstanden leuke plaatsjes (o.a.Winterberg)

Gereisd Met partner in september 2013

Prachtige plek om tot rust te komen

Hans van der Sterren
26-9-2013

Gezellig familie-pension met prima service. De familie Vesper staat voor iedereen klaar, je wordt goed verzorgd! Voor een overnachting, een fijn ontbijt en de warme avond-maaltijd (3 gangen) betaal je echt niet teveel: de prijs-kwaliteitverhouding is prima. De kamers zijn ruim en voorzien van toilet en douche, met en zonder balkon en worden goed onderhouden. Voor gezinnen met (kleine) kinderen is het hier ontspannen vertoeven! Landelijk gelegen buiten de vakantie-drukte. Onuitputtelijke wandelmogelijkheden vanuit het pension. Vlakbij (7 km) ligt Medebach met supermarkten en andere winkels. De Edersee, de plaatsen Frankenberg, Korbach, Bad Wildungen, Winterberg, Willingen liggen allemaal binnen een straal van ongeveer 20 kilometer. Voor liefhebbers van Geocaching is in deze omgeving genoeg te doen! Kortom: wil je er even lekker tussenuit, dan is dit een aanrader! Hier mag je alles en moet je niets!

Gereisd Met partner in januari 2013

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Landhaus Vesper in Lichtenfels, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Landhaus Vesper zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.