Vakantiehuis IJspeert

52 reviews over Vakantiehuis IJspeert

• 10vonny rijnsburger03-08-2015

Fantastisch vakantie bij Marijke

3 Augustus 2015

Wij zijn 2 weken bij Marijke geweest, vanaf de eerste dag voelen wij ons welkom op de grote boerderij. De grote appartement voelt niet aan als een vakantiehuis,het voelt meer als een eigen woning. Paardrijden met Marijke is een ervaring die ik nooit meer zal vergeten,heerlijk door de bossen en dal met uiterts kundig leiding.Wij hebben ontzettend veel geleerd en heel plezier gehad. Wij zijn net thuis en mis nu al de rust en de natuur en de gezelschap van Marijke en Boeffie de hond. Volgende jaar zijn wij erweer. Laurens,Vonny en Merel Rijnsburger

• 9Piening01-08-2015

Aanrader, zeker voor paardenliefhebbers

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Marijke IJspeert. De bovenverdieping was lekker ruim, heerlijk dat je zelf geen handdoeken mee hoeft te nemen, alle bedden waren keurig opgemaakt, het huis was schoon en in de keuken stond écht vanalles. Marijke is een aardige gastvrouw. Onze jongens hebben genoten op de rug van de paarden en zelfs onze oudste zoon die eigenlijk niet op een paard durfde, heeft zij zo ver weten te krijgen dat hij met veel plezier een buitenrit heeft gemaakt. Ikzelf ben een keer een ochtendje mee geweest alleen met Marijke: dat was nog eens een verrassend buitenritje! Stijl omhoog, tussen de bomen door: schitterend! De kinderen konden zich ook lekker vermaken met het speelgoed dat daar aanwezig was, zoals trampolines, een fiets, skelter, filmpjes, spelletjes enz. Zeker een aanrader! Tijdens onze terugreis mailde Marijke dat onze i-Pad nog in het huisje lag. Zij heeft de i-Pad z.s.m. teruggestuurd. Superservervice

• 9Gitta_Arnhem28-04-2014

Heerlijke vakantie gehad

Voor deze locatie gekozen om de ruimte, de omgeving en het paardrijden. We hebben een fijne week gehad: het appartement was ruim en van alle gemakken voorzien. Veel dagen kunnen paardrijden, ook met onze jongens. Heel bijzonder om zo door de bossen te rijden! Marijke doet het leuk en de paardjes zijn prettig in de omgang. Verder een dagje Edersee gedaan: het wildpark en Slot Waldeck waren leuk. Ook het wildparkje in Frankenberg bezocht: leuk dat de hertjes uit je hand aten!

We zullen deze locatie zeker aan onze 'paardenvrienden' aanraden!

• 8Kathy Happee10-07-2013

Heerlijk vertoeven!!!

Ruim en schoon appartement in mooie landelijke omgeving. Marijke is een hartelijke gastvrouw en verzorgt een ontbijt dat je tevens als lunch kunt gebruiken. Het paardrijden is TOP! Leuke paarden, die super te rijden zijn en hier zelf ook plezier aan beleven. In de bossen waan je je in een sprookjeswereld...Echt even eruit, bijtanken, ontspannen...wat wil je nog meer...?

• 9Mirre13-06-2013

Alweer een geweldige vakantie gehad!!!

Wij zijn voor de tweede keer geweest en hebben voor de tweede keer ontzettend genoten van de paarden, de rust en de omgeving. Het was echt geweldig!!! Het huis is prachtig, en heel ruim en modern en schoon, Marijkes zorg is heel fijn en de paarden zijn echt TE GEK. Volgend jaar gaan we weer!

Anders

• 9Y van Limburg17-09-2012

gastvrij

mooi ruim en schoon appartement, bedden prima, badkamer prima, keuken groot en enorm compleet, buiten hoogseizoen geweest, in overleg op andere tijden kunnen arriveren en vertrekken,echt super! verse broodjes op zondag; erg goed bevallen ;) Mooie omgeving, goed voor mooie wandeltochten. De paarden erg leuk, fijn kunnen rijden in de omgeving(zaterdags lekker rustig aan, zondags een ritje voor de ervaren ruiters onder ons) Kortom heerlijk genoten, maar een weekend was veel te kort, we komen zeker nog eens terug, bedankt Marijke/Martin en dochters

• 9Fam. Muller01-08-2012

"The place to be" voor gezin met kinderen

Vakantiewoning IJspeert is in 1 woord: GEWELDIG. Wat een enorme gastvrijheid. Echt alles is mogelijk. Het ligt prachtig in de natuur en je vindt daar alle rust. De kinderen kunnen zich uitstekend vermaken met ponyrijden en de andere dieren. Ook bij slecht weer is er genoeg om mee te spelen. De bedden zijn heerlijk en de keuken lekker ruim. Op 4 km afstand is de supermarkt en andere winkeltjes. Ook een fantastisch restaurant. En niet te vergeten dat je iedere dag verse broodjes kan bestellen die netjes iedere ochtend klaar liggen. Wij zeggen: voor herhaling vatbaar!!

Met vrienden

• 8R. Takken19-05-2012

Mooie locatie voor kinderen

Kinderen hebben alle ruimte, zowel in de woning als buiten. Ook in de stal hebben ze veel ruimte om te spelen, dus fijn bij slecht weer. Heerlijke bedden. Van alle gemakken voorzien. Rustig gelegen, 's nachts is er niks te horen. Ideaal om bij te komen.

• 8Familie Juffer22-10-2011

Lehnhausen een plek waar je echt tot rust komt.

Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen en stonden er lekkere appelflappen klaar.Als je bij de Familie Ijspeert komt heb je het idee of je bij familie op bezoek bent.Wat erg fijn is dat ze het ene bed hebben vervangen voor een boxspring en dat ligt geweldig. Erg bedankt dat jullie daar goed aan gedaan hebben want van dag 1 kon ik tenminste goed slapen en dat is echt wat waard.Alleen jammer in de herfstvakantie de weg opgeknapt moest worden ,ze startte al vroeg de machines.Maar de weg is in ieder geval wel mooi gewordenKeuken is ook opgeknapt en dat is ook weer mooi geworden. Voor de liefhebbers die willen reserveren is het wel raadzaam om tijdig te boeken want veel mensen komen graag elk jaar weer graag terug. Wij hebben leuke uitstapjes gedaan.en dagen kwamen wij te kort om nog van alles te bekijken.Dus ik denk dat wij nog een keer terug moeten komen (haha)

Familie Yspeert bedankt voor jullie gastvrijheid maar weer.

• 9Fam. Dekkers26-07-2011

top adres

Vakantiehuis ijspeert is top. Zowel beddegoed, handoeken, theedoeken als die kleine stomme dingetjes die je thuis altijd voorhanden hebt en natuurlijk weer vergeet mee te nemen (koffie, peper zout etc.) is aanwezig. Veel keukengerei in goede staat aanwezig. Folders over wat te doen in de omgeving in ruime mate aanwezig. Wandelen kun je zo vanuit het huis de bossen in. Ik denk dat we zeker nog een keer gaan.

2 tips over Vakantiehuis IJspeert

• Fam. Muller, 01-08-2012

Mais-labyrinth bij de Edersee is erg leuk. Bij heel slecht weer heb je in Korbach La-Le-Lu (indoor speelparadijs).

• R. Takken, 19-05-2012

Mountainbike meenemen! Zomerrodelen in Winterberg, zwemmen plus binnenstad Marburg (universiteitsstad), Wildpark Edersee (ruim opgezet, overzichtelijk en goed betaalbaar: voor een bezoek van een uur of twee. Let op gunstige familiekaartjes bij zwembad en wildpark.

2 vragen over Vakantiehuis IJspeert

• Marijke, 31-07-2013

Website

Wat is het Website adres, want www.mnky.de doet het niet.

Marijke IJspeert, 31-07-2013

Klopt hij ligt eruit ,word aan gewerkt u kunt ons tijdelijk vinden op

http://vakantiewoning-marijke.webklik.nl/page/homepage Of op FB onder vakantiewoning IJspeert En als alles goed gaat later ook weer op www.mnky.de

• Yvonne van der Krogt, 23-10-2012

Paardrijden

Wie weet wat ongeveer de kosten zijn voor het paardrijden? Ik heb dit nergens kunnen ontdekken.

Mvg Yvonne

marijke, 14-04-2013

De prijs voor het rijden is 10 euro per uur. En een longeer half uur ook 10 euro.

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6