Hotel Zum Goldenen Stern

HotelKleine hotelsWeer vandaag23°8°
Hotel Zum Goldenen Stern
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Goldenen Stern voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Zum Goldenen Stern in het Nederlands

Heerlijk om daar te vertoeven!

Arjan van Haren, 26-1-2010

Ik verblijf al enkele jaren regelmatig in dit gezellige hotel. De medewerkers zijn allemaal zeer gastvrij en vriendelijk! De keuken is uitstekend (ontbijt en diner). Kamers ook prima. Echt een aanrader!

Beste hotel in omgeving, prima prijs/kwaliteit.

Stef Willemsen, 22-1-2010

We zijn een paar keer in dit hotel geweest dat door een toegewijd en vakbekwaam echtpaar wordt gerund. Onze ervaring: absoluut een top hotel om te verblijven en vanuit hier de mooie omgeving te verkennen! In de directe omgeving vindt men het natuurgebied Hoher Meissner, gezellige kleine dorpen en is toch niet ver van Kassel verwijderd. Goed en compleet ingerichte kamers (TV, ruime douche, minibar, gratis internet) tegen een betaalbare prijs. Vriendelijk en behulpzaam personeel dat er op toeziet dat het de gasten aan niets ontbreekt. De keuken is bijzonder goed. Met name de steaks zijn bijzonder lekker. De maaltijden worden in het gezellig ingerichte restaurant geserveerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Goldenen Stern in Laudenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Goldenen Stern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zum Goldenen Stern scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.