4,1

Onvoldoende

2 reviews over Camping Caravanpark Laubach in het Nederlands

Mooie camping is bosrijke omgeving

cruyshoeve
13-7-2014

De camping ziet er redelijk uit. Het grootste deel zijn vaste plaatsen. De plaatsen voor toeristen zijn erg ruim. Enkele hebben eigen water en afvoer. Het sanitair is verouderd, maar is wel goed schoon. De ontvangst is prima. Alles wordt uitgelegd, en de broodjesservice is perfect. De broodjes worden bij de caravan afgeleverd. Het restaurant is beperkt geopend. Maar als het open is kun je er prima eten voor weinig geld. Er is niet veel te doen op de camping. Er is een flinke speeltuin voor de jeugd, maar verder is er eigenlijk niets. De omgeving is mooi. Overal dorpjes met vakwerkhuizen. Fietsen gaat er prima omdat er eigenlijk nog wel vlak is. Het is geen camping om je hele vakantie te blijven, maar enkele dagen is zeker de moeite waard.

Gereisd Met partner in juni 2014

Erg leuke camping aan het bos bij een leuk stadje

Lenny
13-11-2011

Leuk voor de rustzoeker maar ook voor fam. met kinderen

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Caravanpark Laubach

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Caravanpark Laubach in Laubach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Caravanpark Laubach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.