Hotel H+ Hotel Lampertheim

HotelWeer vandaag26°16°
Hotel H+ Hotel Lampertheim

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Lampertheim voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel H+ Hotel Lampertheim in het Nederlands

Goed hotel op doorreis

Hugo
13-6-2015

Het hotel ligt in het centrum van het stadje aan een drukke doorgaande weg. Onze kamer op de 2e verdieping ligt aan de voorkant en je hoort het verkeer gedempt langskomen. De standaard kamer van ca. 19 m2 is behoorlijk aangekleed met een klerenkast, bureaumeubel met koelkast, koffer boy, flatscreen KTV en stoel, een rond tafeltje met een clubstoeltje, staande schemerlamp, tafelventilator een 2-persoonsbed met nachtkastjes. De kleine badkamer van ca. 5 m2 is niet al te luxe met alleen een bad wastafel en toilet. Alles ziet er keurig en schoon uit zoals ook de vloerbedekking. Geen kluisje, voldoende verlichting, gratis Wi-Fi en beperkte gratis parkeergelegenheid op straat voor de deur.

Als overnachtingshotel geboekt

Nico en Joan de Leeuw
22-8-2007

Als overnachtingshotel geboekt. Het hotel ligt aan een drukke doorgaande weg. De niet-rokerskamers lagen aan de wegzijde met als gevolg dat we geen oog dicht hebben gedaan. Bovendien is het geen aanrader bij warm weer, alleen ramen kunnen open (maar ja, het verkeer). Ontvangst bij incheck was wel heel vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Lampertheim in Lampertheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Lampertheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H+ Hotel Lampertheim scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.