Hotel Motel Roadhouse Kirchheim

Hotel Motel Roadhouse Kirchheim

5,3

Matig

2 reviews over Hotel Motel Roadhouse Kirchheim in het Nederlands

leuke kamers voor die prijs

willy van eert
15-7-2012

een leuke kamer die pas zijn vernieuwd voor een doorreis voor 1nacht badkamer valt wat tegen idiaal aan de snelweg de keuken is goed maar een kleine keuze vriendelijke bediening zeker een aanrader voor iemand op doortocht

Gereisd zakelijk in juni 2012

Verassed goed

Elise Smolders
29-6-2012

Juni 2012 hebben wij dit hotel bezocht. Het was duidelijk dat het hotel net gerenoveerd was, want de kamers zagen er netjes en schoon uit. Vriendelijk personeel, goed ontbijt, fijne handdoeken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrading.

Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motel Roadhouse Kirchheim in Kirchheim/Hessen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motel Roadhouse Kirchheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.