Hotel Motel Roadhouse Kirchheim

3 reviews over Hotel Motel Roadhouse Kirchheim in het Nederlands

Kommer der ALDRIG igen

sholmjensen
24-7-2014

Vi brugte hotellet til en overnatning på vej til ferie syd på, ene og alene af den grund at vi var lidt sent ude med at booke overnatning... Vi ankom, hvilket gik let og smertefrit, man checker ind i en drive-inn, og kører helt frem til værelset.. Smart nok. Fik et værelse som lugtede indelukket, og muggent, med spindelsvæv i loftet... Gardinet faldt ned da vi forsigtigt træk det for til natten... Såvel værelse som hotel bygningen som helhed er slidt, og trænger til renovering. Det aftensmad man tilbød i restauranten virkede kedeligt og ikke særligt indbydende, rigtig cafeteria præget koncept. så vi gik ned i byen og spiste på Autohof (rigtig god mad) Morgenmaden var mildest talt ulækker, smørret lugtede (føj) ligesom det havde været sat på bordet flere dage i træk, brødet var kedeligt og med noget meget kedeligt pålæg, som man havde mistet tilliden til... Så det var en gang der og aldrig nogensinde vi gider komme der igen..

leuke kamers voor die prijs

willy van eert
15-7-2012

een leuke kamer die pas zijn vernieuwd voor een doorreis voor 1nacht badkamer valt wat tegen idiaal aan de snelweg de keuken is goed maar een kleine keuze vriendelijke bediening zeker een aanrader voor iemand op doortocht

Verassed goed

Elise Smolders
29-6-2012

Juni 2012 hebben wij dit hotel bezocht. Het was duidelijk dat het hotel net gerenoveerd was, want de kamers zagen er netjes en schoon uit. Vriendelijk personeel, goed ontbijt, fijne handdoeken. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrading.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motel Roadhouse Kirchheim in Kirchheim/Hessen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motel Roadhouse Kirchheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Motel Roadhouse Kirchheim scoort een 4 uit 10 op basis van 3 reviews.