Hotel Waldhotel

Hotel Waldhotel
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Waldhotel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Waldhotel in het Nederlands

Zakelijk

Rustig gelegen goed hotel

Loet van Wegen
10-10-2014

Rustig gelegen kleinschalig hotel. Bedden zijn goed, sanitair is goed. 2-persoonskamer is ruim genoeg, 1 - persoonskamer is vrij klein. Ontbijt is voldoende maar niet overdadig (persoonlijk heb ik liever een gesneden tomaat en komkommer dan plakjes zalm erbij op mijn nuchtere maag ). Parkeerplekken zijn smal dus aan de straat geparkeerd. Een geschikt hotel voor als je op doorreis bent of Frankfurt wilt bezoeken. Hogere beoordeling dan een 8 kan ik niet geven dat zou dit hotel overschatten.

Partner der Fraport Skyliners Sonja Peter, Inhaberin, 1-7-2016
nice groeten aan Holland. je Sonja Waldhotel kelkheim

Kleinschalig hotel letterlijk

Harald
16-9-2011

Het hotel ligt midden in een rustige woonwijk. Niet voldoende parkeerplaatsen, dus auto maar langs de straatkant zetten. Verder geen problemen. We werden gastvrij ontvangen door een oudere dame. Deze zelfde dame was ook 's morgens bij het ontbijt, dus ik vermoed een familiebedrijf. Hotel zelf is ouderwets met veel vloerbedekking aangekleed. Mijn collega en ik hadden beiden een eenpersoonskamer. Deze kamers op de 2e verdieping zijn klein, hebben een eenpersoonsbed een kast en een douchekast. Ja, een douche ingebouw in een kast. Hierin bevinden zich ook het toilet en de wasbak. In de winter is het vermoedelijk koud in de kast, want langs het toilet in de hoek bevond zich een draagbare verwarmingsunit. Voor kinderen is in het hotel weinig of niks te doen, afgezien misschien van de vriendelijkheid van de aanwezige oudere dames. We vonden het wel grappig dat bij de receptie foto's ophingen van voormalig kanselier Kohl en huidige kanselier Merkel. Dit illustreert de reguliere hotelgasten.

Sonaj Peter, Inhaberin, 1-7-2016
Sinds 2013 Nieuwe eigenaren. Sonja Peter Waldhotel Kelkheim

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldhotel in Kelkheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.